نسخه چاپی

چك 1میلیاردی اسپانسراستقلال برگشت خورد

چك یك میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال كه قرار است در طول فصل 9 میلیارد تومان به آبی پوشان كمك كند، امروز پاس نشد تا بازیكنان و اعضای كادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.

به گزارش مهر، در حالی که مسئولان باشگاه استقلال امیدوار بودند با دریافت بخش اول قراردادشان با حامی مالی این باشگاه، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند، چک یک میلیارد تومانی که از سوی این حامی به استقلالی ها داده شده بود، امروز چهارشنبه نقد نشد.

علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال روز سه شنبه در مورد اسپانسر 9 میلیارد تومانی استقلال به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود.

وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.

جواد نکونام که قرار بود بخش اول قرارداد خود را از محل این چک یک میلیارد تومانی دریافت کند، با پاس نشدن این چک از استقلال دورتر شد و حالا مشخص نیست آینده او و آبی پوشان به کجا خواهد انجامید.

علی صلاحی معاون اقتصادی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید نقد نشدن چک اول حامی مالی این باشگاه گفت: مسئول مالی این اسپانسر امروز با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی ها می توانند روز پنجشنبه چک مورد نظر را به بانک ببرند و نقد کنند.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...