نسخه چاپی

تصادف خونین در اتوبان یاسینی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یك مورد تصادف خونین در اتوبان یاسینی خبر داد و گفت همه مصدومان این حادثه با بالگرد امداد به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد تصادف خونین در اتوبان یاسینی خبر داد و گفت همه مصدومان این حادثه با بالگرد امداد به بیمارستان منتقل شدند.

سید جلال ملکی درباره جزییات این تصادف افزود: در ساعت ۱۴:۵۸ عصر دیروز برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه یاسینی - زین الدین به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک دستگاه وانت در محل جدا شدن لاین تندرو و کندرو به هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد کرده بود .

ملکی ادامه داد: راننده پژو ۲۰۶ به همراه دو خانم میانسال به دلیل مصدومیت در داخل خودرو حبس شده بودند که آتش نشانان این سه مصدوم را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی گفت : آتش نشانان همچنین راننده خودرو وانت را نیز تحویل عوامل اورژانس می دهند که عوامل اورژانس دو خانم و راننده وانت را برای انجام اقدامات سریع درمانی با بالگرد به مراکز درمانی منتقل کرده و همچنین راننده مصدوم پژو ۲۰۶ نیز به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.علت وقوع این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است .

۱۳۹۴/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...