نسخه چاپی

با پيشنهاد انصراف داوطلبانه 25 نامزد غيرمشترك

دعوت به ائتلاف بزرگ چهره نزدیك به پایداری

حجت الاسلام علی ثمری مشاور سابق رئیس‌جمهور تعدد لیست‌ها را مضر به وحدت اصولگرایان دانست و گفت: بزرگوارانی كه در دو لیست متحد و پایداری حضور دارند برای حفظ حرمت و قداست جایگاه رفیع حضرات آیات مصباح، خوشوقت، مهدوی‌كنی و یزدی و همچنین حفظ اتحاد پیروان امام راحل و انقلاب باید از سهم‌شان كوتاه آمده و ۲۵ نفر با ایثار از حق خود بگذرند.

حجت الاسلام علی ثمری مشاور سابق رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: تعدد لیست‌ها به وحدت اصولگرایان ضربه می‌زند.

وی با اشاره به دلایل و معیارهای وحدت ادامه داد: ضرورت وحدت برای آن است که انسان‌های کم‌کار، بی‌انگیزه ، فرصت‌طلب و اصلاح‌طلب نتوانند زمینه حضور مجدد پیدا کنند اما با وضع موجود زمینه برای حضور افرادی که انگیزه‌ای برای ارزش‌های انقلابی نداشته و فقط نان به نرخ روزخور هستند، فراهم شده است.

ثمری با تأکید بر اینکه اقبال مردم در تهران بیشتر به دو لیست متحد و پایداری است در عین حال متذکر شد که در این دو لیست بسیاری از رأی‌ها می‌شکند و احتمالاً انتخابات تهران به دور دوم کشیده می‌شود و در این شرایط افرادی که وحدت دارند از شانس پیروزی بیشتری برخوردار می‌شوند.

* ۲۵ نفر ار جبهه متحد و پایداری با ایثار از حق خود بگذرند

وی در ادامه با اشاره به سرمقاله روز گذشته شریعتمداری، خاطرنشان کرد: بزرگوارانی که در دو لیست متحد و پایداری حضور دارند برای حفظ حرمت و قداست جایگاه رفیع حضرات آیات مصباح، خوشوقت، مهدوی‌کنی و یزدی و همچنین حفظ اتحاد پیروان امام راحل و انقلاب باید از سهم‌شان کوتاه آمده و ۲۵ نفر با ایثار از حق خود بگذرند.

"دوستان در هر دو جبهه پیشنهاد برادر بزرگوار آقای شریعتمداری را عملی کنند تا روحانیت همچنان عامل وحدت باشند و بروز وحدت در همفکری و تشکل واحد این دو جریان ظهور کند."

این استاد اخلاق درباره معیارهای حذف این ۲۵ نفر اظهار داشت: باید نسبت به موضع‌گیری به‌موقع در قبال فتنه و انحراف، ساده‌زیستی، استکبار ستیزی، همراهی‌شان با ولایت و تأثیرشان در بنیه‌های انقلاب به آنها معدل داد.

وی با بیان اینکه وجود چنین افراد انقلابی در هر دو لیست بسیار است و لذا افراد باید خودشان گذشت کنند، افزود: متاسفانه هرکس خود را برتر از دیگری می‌بیند در حالی‌که باید کوتاه بیایند.

ثمری با اشاره به روایتی گفت: " در چنی فضایی حرکت امیرالمونین (ع) یادآوری می‌شود که ایشان تنها راه ادعای دو مادر برای اثبات نسبت‌شان با فرزند خود را دو نیم کردن آن کودک دانستند که مادر اصلی از خیر فرزند خود گذشت و امام علی (ع) فرمودند مادر واقعی اوست."

وی تأکید کرد: وحدت، شاهرگ اصلی حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) است و ظهور وحدت امروز در این دو جریان مورد اعتماد مردم متجلی است.

مشاور سابق رئیس‌جمهور تصریح کرد: کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید به تکلیف بالاتری یعنی حفظ وحدت امت اسلامی توجه کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...