نسخه چاپی

عباسی: داعشی‌ها به ناتو وصل هستند

رئیس مركز دكترینال امنیت بدون مرز گفت: ارتشی كه پشت سر تروریست‌های داعش قرار دارد، وصل به ناتو است، مستشاران ما كه در برابر دله دزدهای داعشی مقابله نمی‌كنند، بلكه این‌ها قطعاتی هستند كه ناتو آنها را فرماندهی می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن عباسی شامگاه چهارشنبه در جمع دانش‌آموزان در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مرکز استان با گرامیداشت 24 مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست عوامل رژیم منحوس پهلوی اظهار داشت: بعد از 38 سال روزهایی مانند 24 مهر را گرامی می‌داریم و به ما نشان می‌دهد، عقبه‌ای پشت سرمان داریم و فراز و فرودهایی از سر جامعه ما گذشته است.

وی بیان داشت: اینکه 37 سال یک انقلاب به نام اسلام دوام آورده باشد، خیلی است، زیرا انقلاب مصر فقط یک سال به طول انجامید، اما انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات و توطئه‌ها سرپا مانده است.

عباسی ادامه داد: هنوز ما درگیر و دار برگزاری مراسم شهید حسین همدانی هستیم که امروز خبر رسید، چند فرمانده دیگر ایرانی هم در سوریه به شهادت رسیده‌اند و این نشان می‌دهد، مبارزه و مجاهدت ادامه دارد.

وی ابراز داشت: ساز و کار زندگی انقلابی همچنان زمینه ظهور و بروز دارد و یاران قاسم سلیمانی امروز به عنوان مستشارانی هستند که یاوران مظلومان هستند و در برابر ظالمان ایستادگی می‌کنند و یکی پس از دیگری به شهادت می‌رسند و این تلنگری بر ماست که انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و ممکن است، خطوط جبهه در جای دیگری باشد.

این فرمانده جنگ نرم عنوان کرد: گروه سهل‌انگاران و بی‌خیال‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل گروه انقلابی‌ها هستند که انقلاب هنوز برای آنها تمام نشده است و تقابل را رقم می‌زنند.

عباسی اضافه کرد: ارتشی که پشت سر تروریست‌های داعش قرار دارد، وصل به ناتو است و عقبه ارتش ترکیه هم به ناتو متصل است و رژیم صهیونیستی هم با پول عربستان، امارات و قطر در صحنه است و با هزینه‌های چند 10 میلیارد دلاری و چند هزار سلاح با فرماندهی فرماندهان ناتو روبه‌روی حسین همدانی‌ها هستند و تصور نکنید، مستشاران ما که در برابر دله دزدهای داعشی مقابله نمی‌کنند، بلکه این‌ها قطعاتی هستند که ناتو آنها را فرماندهی می‌کند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز یادآور شد: طی دو روز گذشته آمریکا 50 تن تجهیزات و تسهیلات از راه هوا برای تروریست‌های داعش فرو ریخته است.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز بیان داشت: انقلاب اسلامی دامنه عمل خود را گسترش داده و جلو می‌رود، اما این سئوال‌ها وجود دارد که چرا کارآمدی و کارایی اسلام در بعضی بخش‌های زندگی ما دیده نمی‌شود و یا چرا شیرینی اسلام به کام مردم در بسیاری از بخش‌های زندگی نیست.

۱۳۹۴/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...