نسخه چاپی

رویترز: هزاران ایرانی آماده عملیات بزرگ حلب

خبرگزاری رویترز از آمادگی ارتش سوریه، هزاران نظامی ایرانی و اعضای حزب الله لبنان برای عملیات بزرگ آزادسازی استان و شهر حلب خبر داد.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران: خبرگزاری رویترز از آمادگی ارتش سوریه، هزاران نظامی ایرانی و اعضای حزب الله لبنان برای عملیات بزرگ آزادسازی استان و شهر حلب خبر داد.

رویترز به نقل از مقامات ارشد در سوریه نوشت: ارتش سوریه، نیروهای ایرانی و افراد نظامی از گروه حزب الله لبنان در حال کسب آمادگی برای حمله زمینی به مواضع مخالفان مسلح، گروه های مسلح و داعش در منطقه حلب با حمایت و پشتیبانی هوایی روسیه هستند.

این ائتلاف سه گانه (ارتش سوریه، نیروهای ایرانی و افراد نظامی حزب الله لبنان) در هفته قبل هم به مواضع مخالفان مسلح و گروه های مسلح در استان حماه حمله کردند.

منابع آگاه به رویترز گفته اند هزاران نظامی ایرانی برای حمله زمینی بزرگ به شهر حلب وارد سوریه شده اند.

رویترز نوشت: هم اکنون بخش های مختلف شهر و استان حلب در کنترل ارتش سوریه و تعدادی از گروه های مسلح مخالف دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و گروه مسلح داعش است.

یک مقام مسؤول در این باره گفت: آماده سازی های بزرگ میدانی در این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: شمار زیادی از اعضای ارتش سوریه، نیروهای ویژه از حزب الله لبنان و هزاران نیروی ایرانی که در روزهای اخیر و در چند مرحله وارد شدند هم اکنون برای عملیات بزرگ مستقر هستند.

یک مقام دیگر در سوریه نیز گفت: تصمیم به ورود به عملیات حلب گرفته شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

این دو مقام مسؤول در دولت سوریه گفتند که عملیات حلب به زودی آغاز خواهد شد.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...