نسخه چاپی

پرونده مسكن‌مهر تا پایان سال آینده بسته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر اینكه عملیات احداث ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسكن مهر از سال ۱۳۸۶ در كشور آغاز شده است، گفت: تاكنون یك میلیون و ۸۲۵ هزار واحد مسكن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح ۳۵۷۷ واحد مسکن مهر قم با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی برای اتمام طرح مسکن مهر تا پایان سال ۱۳۹۵ برنامه دارد، افزود: مراحل عمرانی ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور تکمیل شده که برای تحویل آنها به مردم نیازمند خدمات زیربنایی هستیم.

وی ادامه داد: مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار برای اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی به واحدهای نیمه تمام مسکن مهر به تمامی شعبه های بانک های مسکن در کل کشور و سایر بانک ها ابلاغ شده است تا این تسهیلات را در اختیار سازندگان قرار دهند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، گفت: در سال ۱۳۹۲ مهلت پرداخت تسهیلات بانکی از ۱۵ به ۲۰ سال و در پایان سال ۱۳۹۳ میزان پرداخت از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی تاکنون ۲۷۰ هزار واحد از این میزان افزایش بهره‌مند شده و ارائه این میزان تسهیلات به ۷۹۱ هزار واحد دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

اصغری‌مهرآبادی با اعلام اینکه مراحل نازک‌کاری ۴۷۵ هزار واحد تا خرداد سال آینده به پایان می‌رسد، عنوان کرد: اگر زیرساخت‌ها و خدمات زیربنایی برای پروژه‌های مسکن مهر تامین شود زودتر از وعده، این واحدها در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...