نسخه چاپی

محمدعلی اینانلو مجری جدید سرزمین ما شد

مجری برنامه تلویزیونی «سرزمین ما» پس از ۶۰ قسمت پخش به «محمدعلی اینانلو» رسید.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر، برنامه «سرزمین ما» فردا پنج شنبه ۲۳ مهر همزمان با اول ماه محرم با موضوع ورود به ایام عزاداری با نگاه حفظ محیط زیست به روی آنتن می رود.

مجتبی عبدالهی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با حضور در این برنامه در این خصوص گفتگو می کند. در ایام محرم و صفر حجم عظیمی از نذورات در ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف در هیئات، مساجد و تکایا توزیع می‌شود، همچنین دیر تجزیه پذیر بودن ظروف پلاستیکی و عدم تفکیک مناسب پسماندهای ناشی از استفاده این ظروف و تخلیه شدن این ظروف در انهار و به تبع آن آبگرفتگی معابر، خسارات جبران ناپذیری به سلامت و بهداشت عزاداران حسینی و محیط زیست شهری وارد می‌کند. در این خصوص ستاد محیط زیست و توسعه پایدار به منظور حفظ محیط زیست شهری و سلامت شهروندان، توصیه‌های زیست محیطی و بهداشتی را تهیه و اعلام کرده است.

این برنامه سرزمین ما در عین حال آخرین برنامه با اجرای کیا داود اسفندیاری خواهد بود و از هفته آینده برنامه با اجرای محمدعلی اینانلو از مجریان توانمند کشور در حوزه محیط زیست به روی آنتن می رود. قرار است در این برنامه اسفندیاری در حضور محمدعلی اینانلو از بینندگان خداحافظی کرده و اجرای برنامه را به آقای اینانلو بسپارد. در پایان برنامه سرزمین ما هم خانم ملکا سامیان حامی همدانی محیط زیست در ارتباط زنده تلفنی درباره نحوه همکاری گروهای مردمی حامی محیط زیست در پاکسازی منطقه از وجود مواد پلاستیکی و زباله ها و فرهنگ سازی بین هیئات مذهبی عزاداری در پاک نگهداشتن محیط اطراف تکایا با بینندگان صحبت می کند. او توصیه هایی خواهد داشت درباره ضرورت استفاده از ظرو ف برگشت پذیر در این ایام و اینکه اگر هموطنان از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند، بعد از مصرف آن را از طبیعت جمع آوری کنند تا از آسیب رسیدن به محیط زیست طبیعی جلوگیری شود.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه ها ساعت ۸ صبح بصورت زنده به روی آنتن می رود.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...