نسخه چاپی

روز شمار دهه اول محرم الحرام در ایستگا ههای مترو؛

كاروان محرم در شهر زیر زمینی

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه بنرهایی با عنوان "روز شمار دهه اول محرم الحرام" در ایستگاه ها نصب نموده است.

به گزارش نما به نقل از فردانیوز محمد صائبي با اشاره به اينكه پوسترها يي از اول محرم تا روز عاشورا در معرض ديد مسافران كلان شهر زير زميني متروي تهران قرار مي گيرد اظهار كرد: اين بنرها حاوي مطالبي از جمله وقايع ايام محرم هستند كه به صورت روز شمار طراحي و چاپ شده است.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه ،وي هدف از اجراي اين برنامه را آشنايي مسافران با هدف و قيام حضرت ابا عبدالله با ياد آوري وقايع اتفاق افتاده در محرم 61 هجري قمري بيان كرد و تصريح كرد: افزايش سطح باورهاي ديني و اعتقادي و هم چنين يادآوري و بازگويي اين رويداد عظيم اسلامي از ديگر اهداف اجراي برنامه هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن تهران و حومه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه گفت: با توجه به ظرفيت هاي موجود در ايستگاه ها و قطارهاي مترو و نياز فكري مسافران اين بخش از سيستم حمل و نقل شهري جهت انتقال مفاهيم غني فرهنگ عاشورا، اقدام به تهيه، چاپ و نصب انواع بنر، لمينت و استيكر با موضوع كاروان محرم در ايستگاه ها و قطار هاي مترو تهران نموده است.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...