نسخه چاپی

محسن رضایی:

آمریكا و رژیم اسرائیل حامیان اصلی تكفیری‌ها هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان و آمریكا و رژیم اسرائیل حامیان اصلی تكفیری ها و گروهك داعش هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، محسن رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده و در تلاش است به اهداف خود برسد، اذعان داشت: آمریکا در یک باتلاق بزرگ گیر کرده است که سعی می کند با گروه های اسلامی خودش را از این باتلاق نجات دهد.

وی افزود: آمریکا در منطقه خاورمیانه به طور مستقیم و غیر مستقیم به کشورها تجاوز کرده و در حال حاضر به یک بن بست رسیده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه منا، اظهار داشت: حادثه منا در پی بی تدبیری آل سعود ایجاد شده و آل سعود باید به جای اینکه در کشورهای دیگر مداخله کند به برنامه ریزی و مدیریت در داخل کشورش بپردازد تا چنین حوادثی در عربستان رخ ندهد.

جایی برای توطئه در دنیای اسلام وجود ندارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: عربستان و آمریکا و رژیم اسرائیل حامیان اصلی تکفیری ها و گروهک داعش هستند.

رضایی تصریح کرد: این کشورها هیچ کاری برای از بین بردن این گروه ها انجام نداده اند و فقط حرف زده اند ولی باید این دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران این تکفیری ها را در عراق و سوریه دفن خواهد کرد تا همه دنیا بدانند جایی برای توطئه در دنیای اسلام وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: شهدا الگویی مناسب برای جوانان هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا راه شهدا را ادامه دهیم و به آرمان های خود برسیم .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری در تمام عرصه ها حضور پر شوری داشته اند، گفت: مردم این استان تعلق خاصی به ایران و ایرانی بودن خود دارند که برای حفط ارزش های اسلامی و جمهوری اسلامی رشادت های بسیاری از خود نشان داده اند.

وی افزود: حرکت مردم چهارمحال و بختیاری برای حمایت از امام خمینی(ره) به تهران نمونه ای از رشادت های مردم این دیار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

محسن رضایی عنوان کرد: تیپ ۴۴ قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری افتخارات بسیاری کسب کرده و در طول جنگ تجمیلی توانسته افتخارات ارزشمندی بیافریند که می توان به حضور این تیپ در عملیات های کربلای پنج و والفجر هشت اشاره کرد.

وجود غرب زده ها در کشور مشکل ساز شده است

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار همدانی، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت در منطقه تلاش بسیار انجام می دهد و شهادت این سردار بزرگ نشان از تلاش ایران برای ایجاد امنیت در منطقه است.

محسن رضایی تصریح کرد: هم اکنون با مشکلات بسیاری در جامعه روبرو هستیم که یکی از مهمترین مشکلات وجود غرب زده ها در کشور است که خواهان رابطه با آمریکا هستند و این امر مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: وجود مشکلات اقتصادی نیز در جامعه یکی از دغدغه های اساسی به شمار می رود که باید تلاش شود این مشکلات اقتصادی مردم حل و کار به جوانان انقلابی سپرده شود تا امور به روند خوب و مطلوب خود نزدیک شود.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...