نسخه چاپی

وزش باد شدید در تهران

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به كاهش ۶ درجه‌ای دما در مناطق شمالی كشور از روز شنبه از وزش باد شدید در تهران طی ۲۴ ساعت اینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بررسی داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور است و بر این اساس امشب در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، این موج روز پنج‌شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال خواهد بود و از بعدازظهر روز جمعه با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج بعدی تراز میانی، در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: انتظار می‌رود با ورود این موج در مناطق ساحلی دریای خزر و استان اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی کاهش دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یابد.

وطیفه تصریح کرد: در این مدت ارتفاعات شمالی البرز و استان اردبیل در برخی ساعات به ویژه در جاده‌های کوهستانی مه‌آلود خواهد بود. همچنین طی امروز و فردا در برخی استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف، در پاره‌ای نقاط همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...