نسخه چاپی

یك رخداد نادر در آستانه المپیك!

عکس خبري -يک رخداد نادر در آستانه المپيک!

ورود نخستین ورزشكاران حاضر در بازی‌های المپیك لندن به این شهر با اشتباه كم‌سابقه‌ای همراه شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دو گروه از ورزشکاران حاضر در رقابت‌های المپیک در ورود به شهر لندن رخداد نادری را تجربه کردند. اتوبوس حامل این دو تیم به جای آن که از فرودگاه راهی دهکده المپیک شود، ابتدا مسافران خود را به تور درون شهری ناخواسته‌ای برد و پس از چند ساعت آن ها را روانه مقصدشان کرد، رخدادی که "بوریس جانسون"، شهردار لندن تلاش کرد آن را به شوخی گرفته و با این شیوه از کنارش بگذرد.



دو اتوبوس یاد شده، ورزشکارانی از استرالیا و آمریکا را ساعت‌ها در لندن چرخاند. "کرون کلمنت"، قهرمان دوی چهارصدمتر با مانع جهان که از مسافران گمشده بود، گفت: "چهار ساعت تمام در شهر می‌چرخیدیم. این برداشت اولیه خوبی از لندن نبود." این دونده آمریکایی در جریان این شهرگردی ناخواسته از مبدا فرودگاه "هیترو" تا "پارک المپیک" در استرتفورد" به اینترنت موبایلش پناه برد و در توییتر خود نوشت:‌"ورزشکاران خسته و گرسنه هستند و باید به دستشویی بروند. خواهش می‌کنم ما را به دهکده المپیک برسانید."



بوریس جانسون، شهردار لندن تلاش کرد این بی‌نظمی را به شوخی برگزار کند: "ورزشکاران به این ترتیب فرصت یافتند تا جاهای بیشتری در لندن را تماشا کنند!"

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک گفته‌های کلمنت را تایید کرد. یکی از سخنگویان این کمیته گفت:‌ "امروز یکی از روزهای ورود ورزشکاران است. ما شمار زیادی از اتوبوس‌های گردشگری را در مسیر فرودگاه به دهکده بازی‌ها و محل‌های تمرین به خدمت گرفته‌ایم. ممکن است یکی دو اتوبوس بیش از زمان برنامه‌ریزی شده به مقصد رسیده باشند ولی بیشتر سفرها در زمان برنامه‌ریزی شده انجام شد."

روز دوشنبه ورود ورزشکاران، مربیان و همراهان حاضر در بازی‌های المپیک به لندن آغاز شد. در این روز 335 ورزشکار و 700 همراه از 50 کشور جهان وارد فرودگاه هیترو شدند که پیش از این با پذیرش 237 هزار مسافر در یک روز رکوردی را به ثبت رسانده است.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...