نسخه چاپی

علیرضا زاكانی: جبهه متحد پیروز رقابت هاست.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ارائه فهرست‌های متخلف از سوی اصولگریان را امری قبیح دانست و تاكید كرد: در نظر سنجی های صورت گرفته فهرست انتخاباتی جبهه متحد از اقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بوده است.

به گزارش نمانیوز علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوه تبلیغات انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: شیوه تبلیغاتی جبهه متحد در سه بخش جمعی، فردی و عمومی صورت می گیرد.

وی افزود: در بخش فردی تلاش می کنیم زندگینامه، تخصص و تعهد نامزدهای خودمان را به مردم بشناسانیم و در حوزه جمعی نیز ترکیب لیست را که یک انسجام خوب و کارآمدی بالا همراه با تعهد و تخصص است به مردم معرفی کنیم که انشاءالله با اقبال خوبی از طرف مردم برخوردار شود.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و همچنین تلاش برای فراهم کردن زمینه های این حضور را از تبلیغات جبهه متحد در بخش عمومی عنوان کرد.

زاکانی ضمن انتقاد از اصولگرایانی که به جهه متحد نپیوستند، ادامه داد: از طرف جبهه متحد همیشه این اقبال بود و بارها با بیانیه های مختلف اعلام کرده بود که رقابت از درون را قبول ندارد چراکه با این رقابتها انسجام بالا شکل نخواهد گرفت.

وی همچنین تشکیل جبهه های گوناگون و ارائه لیست های متخلف از سوی اصولگریان را امر زشت و قبیحی دانست و تاکید کرد: مردم خود در مورد این جبهه های انتخاباتی قضاوت خواهند کرد.

نماینده مردم تهران فهرست انتخاباتی جبهه متحد را پیروز رقابتها خواند و خاطرنشان کرد: در نظر سنجی های صورت گرفته فهرست انتخاباتی جبهه متحد از اقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بوده است؛ چراکه مردم به خروجی های لیستی که با اهتمام جامعتین تشکیل شده است، اعتماد بالائی دارند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در پایان با اشاره به جامعیت و کامل بودن لیست جبهه متحد، تاکید کرد: اعتدال، ارزشی بودن در کنار سوابق خوب، تجربه و کارآیی و مقدم برآن مهر تایید جامعین از ویژگی ها و امتیازات فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان است.

۱۳۹۰/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...