نسخه چاپی

وضعیت آب و هوا در ۲۴ساعت آینده

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی كشور می‌باشد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بررسی داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور می‌باشد از این‌رو امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این موج روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال خواهد بود.

از بعد از ظهر روز جمعه با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج بعدی تراز میانی، در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتظار می‌رود با ورود این موج از شنبه در مناطق ساحلی دریای خزر و استان اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی کاهش دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یابد در این مدت ارتفاعات شمالی البرز و استان اردبیل در برخی ساعات به ویژه در جادههای کوهستانی مه آلود خواهد بود.

همچنین طی امروز و فردا در برخی استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

آسمان امروز تهران صاف و در پاره‌ای از نقاط با افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای امروز تهران به ترتیب ۲۶و ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

۱۳۹۴/۷/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...