نسخه چاپی

تصادف زنجیره‌ای و سقوط خودرو به دره

معاون مركز فوریت‌های پزشكی استان البرز گفت: از صبح امروز چند حادثه رانندگی مهم در محورهای استان البرز اتفاق افتاده كه متاسفانه بر اثر این حوادث تعدادی از شهروندان كشته و مصدوم شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آرش رحمتی اعلام کرد: صبح امروز و بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای میان خودروهای پراید، وانت‌بار، اتوبوس و کامیون در لاین شمالی آزادراه کرج – قزوین در محدوده روستای خور هفت نفر اعم از 2 مرد و 5 زن مصدوم شدند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

این مسئول افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز 5 آمبولانس به محل در محدوده سه‌راهی خور اعزام و مصدومان به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان هشتگرد منتقل شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان داشت: دومین حادثه حدود ظهر امروز در جاده چالوس و در محدوده پیچ سرهنگ رخ داد که بر اثر آن یک دستگاه خودرو پژو 206 به دره‌ای با عمق 30 متر سقوط کرد.

رحمتی گفت: هر دو سرنشین این خودرو که دو مرد 42 و 47 ساله بودند،‌ هیچ صدمه‌ای ندیدند.

وی ادامه داد: حادثه سوم نیز بر اثر تصادف یک دستگاه پراید و یک خودروی خاور در جاده اشتهارد رخ داد که این حادثه منجر به مصدومیت 4 نفر شد و مصدومان در کمترین زمان برای دریافت کمک‌های درمانی و پزشکی به بیمارستان الزهرا (ع) در شهرستان اشتهارد منتقل شدند.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...