نسخه چاپی

باشگاه سانتوس خواهان محرومیت 6 ماهه نیمار شد

باشگاه سانتوس از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته تا مهاجم برزیلی بارسلونا را به مدت شش ماه محروم كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، باشگاه سانتوس برزیل از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواسته کرده نیمار را به خاطر نقض قراردادش به مدت شش ماه محروم کند. این باشگاه برزیلی از زمانی که ارقام جدیدی از قرارداد فعلی‌ نیمار با بارسلونا فاش و عنوان شد این رقم بیشتر از چیزی بوده که در ابتدا مطرح شده، پرونده شکایت از مهاجم پیشین خود را به راه انداخته است.

بر اساس گزارش روزنامه برزیلی «اُ گلوبو»، باشگاه برزیلی مدعی شده که نیمار مفاد قرارداد خود را نقض کرده است. بر اساس این گزارش کمیته‌ای از فیفا که مسئول رسیدگی به این پرونده است، تصمیم خواهد گرفت که آیا این بهانه مناسبی برای محروم کردن نیمار است یا خیر.

باشگاه سانتوس معتقد است نیمار ماده 17 آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا که مربوط به فسخ قراردادها می‌شود را نقض کرده است. بر این اساس بازیکنی که این ماده را نقض کرده باشد باید غرامت مالی باشگاهی که او از آن جدا شده را بپردازد و طبق قوانین از چهار تا شش ماه محرمیت نیز می‌توان برای او در نظر گرفت.

از همان سال 2013 که نیمار از سانتوس جدا شد و به بارسلونا پیوست، بحث‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه رقم واقعی که آبی‌و‌اناری‌ها به نیمار پرداخت کرده‌اند بیشتر از 57 میلیون یورو بوده است. برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که رقم قرارداد ستاره برزیلی بارسا چیزی در حدود 95 میلیون یورو است.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...