نسخه چاپی

بودجه سازمان فنی و حرفه‌ای كشور 40 درصد افزایش یافت

معاون سازمان فنی و حرفه‌ای كشور گفت: در ابتدای امسال با پیگیری‌های صورت گرفته، بودجه سازمان فنی و حرفه‌ای كشور 40 درصد افزایش یافت كه بر اساس آن امیدواریم گام‌های بهتری در راستای آموزش اشتغال جوانان انجام دهیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بعداز ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای خوزستان با حضور رهام کیایی، معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

کیایی در این مراسم اظهار داشت: بی‌شک آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای برای بهبود وضعیت اشتغال نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و باید مسئولان و مردم به این سازمان توجه ویژه‌ای کنند.

وی افزود: خوزستان بیشترین میزان اعتبارات فنی‌وحرفه‌ای را در کشور به خود اختصاص داده که این امر با ظرفیت‌های فراوان این استان متناسب است.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: یکی از مشکلات موجود در جامعه و به تبع آن در استان خوزستان دانشجویان فارغ‌التحصیل فاقد مهارت کاری لازم است که نقش سازمان‌های فنی‌وحرفه‌ای در حل این مشکل پررنگ است.

وی عنوان کرد: با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و نگاه ویژه به بخش خصوصی، می‌توان شاهد پیشرفت‌های بیشتری در زمینه آموزش و اشتغال‌زایی باشیم.

کیایی اظهار داشت: در ابتدای سال‌جاری با پیگیری‌های صورت گرفته، بودجه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور 40 درصد افزایش یافت که براساس آن امیدواریم گام‌های بهتری در راستای آموزش اشتغال جوانان انجام دهیم.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: یکی از موارد مصوب در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌کارگیری نیروی انسانی درون سازمانی و یا آموزشگاه‌های آزاد در امر اجرای آزمون‌ها در سطح استان‌ها است که این امر سبب می‌شود تا چرخه مالی در همین سازمان جاری باشد.

وی عنوان کرد: کارگاه‌های عملی نیز نقش مهمی در آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای دارد که متاسفانه برای ایجاد این بخش با کمبود بودجه روبه‌رو هستیم.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...