نسخه چاپی

عبور «محمد رسول الله(ص)» از مرز 10 میلیارد تومان

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» دراولین شب ماه محرم نیز با اقبال بسیار خوبی مواجه شد.این فیلم توانست درشب گذشته به فروش بالای 170میلیون تومان دست یابد و فروش فیلم از مرز 10 میلیارد و 300 میلیون تومان عبور كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا صابری مدیر پخش نورتابان در باره فروش فیلم توضیح داد:در اولین شب محرم نیز فیلم با اقبال خوبی مواجه شد و در شهرستان به فروش بالای 90 میلیون تومان ودر تهران به 80 میلیون تومان در گیشه سینماها دست یافت.

وی افزود:فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» دراولین شب ماه محرم نیز با اقبال بسیار خوبی مواجه شد.این فیلم توانست درشب گذشته به فروش بالای 170میلیون تومان دست یابد و فروش فیلم از مرز 10 میلیارد و 300 میلیون تومان عبور کرد.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر فیلمسازان درباره فروش فیلم «دلتنگی های عاشقانه» توضیح داد: این فیلم در تهران به فروش 115 میلیون و در شهرستان به فروش 45 میلیون تومان دست یافته است و در تهران و شهرستان داری 20 سالن سینما است.

براساس این گزارش،همچنین سعید خانی مدیر پخش شرکت تولید و پخش صبا ادر خصوص آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور گفت: «قندون جهیزیه» پس از 9 هفته نمایش در تهران یک میلیارد و 130 میلیون تومان و در شهرستان‌ها پس از هشت هفته 345 میلیون تومان فروخته است و اکران آن بعد از تعطیلات دهه‌ اول محرم ادامه خواهد داشت.

حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه فیلمسازان در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «360 درجه» توضیح داد: با توجه به ایام سوگواری شب گذشته در سانس های آخر شب با اقبال خوبی مواجه بود و 210 میلیون تومان فیلم در تهران فروش داشت و در شهرستان از روز چهارشنبه اکثر سینماهای شهرستان فیلم را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:در مشهد حدود یک هفته است که فیلم به نمایش درآمده و با اقبال مواجه شده است . تا کنون در شهرستان 40 میلیون تومان فروخته است و در مجموع حدود 250 میلیون تومان فیلم فروخته است.

غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه‌ی هنری) نیز در خصوص رقم فروش «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده گفت: این فیلم پس از 33 روز نمایش حدود 162 میلیون تومان فروش داشته است و 9 سالن سینمای تهران و 16 سالن در سایر شهرها را در اختیار دارد.

۱۳۹۴/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...