نسخه چاپی

غیاثی: داور یك پنالتی به سود استقلال نگرفت

رئیس اسبق كیمته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور می‌توانست یك پنالتی به سود استقلال بگیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ سید رضا غیاثی رئیس اسبق کیمته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه پرویز مظلومی و رضا مهاجری سرمربیان دو تیم استقلال و پدیده به داوری معترض بودند گفت: فکر می‌کنم اعتراض هر دو مربی درست نیست زیرا داور اشتباه خیلی تاثیرگذاری در مسابقه نداشت و حادثه مشکوکی در محوطه‌های جریمه دو تیم رخ نداد تا داور محک بخورد یا حرف و حدیث خاصی علیه‌اش به وجود بیاید.به قول نصیرزاده از این تکل‌ها و شارژ‌های شیک در فوتبال زیاد دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در دقیقه 7 مسابقه رضا ناصحی بازیکن پدیده روی جابر انصاری بازیکن استقلال مرتکب خطا شد که این خطا تا روی خط محوطه جریمه ادامه پیدا کرد و می‌توانست یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند.

غیاثی با اشاره به گلی که پدیده زد و مردود شد گفت: گل دوم پدیده به درستی مردود شد زیرا بازیکن این تیم توپ را با دست کنترل کرد و پس از آن توپ وارد دروازه استقلال شده بود. کارت‌های زردی که داور به بازیکنان پدیده نشان داد کاملا درست بود.

رئیس اسبق کمیته داوران با اشاره به تکل خشن مدافع استقلال روی پای حسین بادامکی بازیکن پدیده گفت: در دقیقه 53 داور می‌توانست حداقل جریمه شخصی برای میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال در نظر بگیرد و یک کارت زرد به او نشان می‌داد که این کار را نکرد.

۱۳۹۴/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...