نسخه چاپی

ژنرال روس: توانمندی‌ها ارتش آمریكا داستان كودكانه است!

یكی از ژنرال های ارتش روسیه اعلام كرد كه سخن گفتن درباره توانمندی های نامحدود ارتش آمریكا داستان سرایی برای كودكان است.

به گزارش نما به نقل از "روسیا الیوم" ژنرال آندری کارتاپولوف معاون فرمانده ستاد کل ارتش روسیه روز جمعه با اعلام این موضوع گفت: کشتی های شناور روسیه در دریای مدیترانه می توانند در هر زمان مواضع داعش را هدف بگیرند و نیروهای هوایی سوریه، عراق و ایران طبق برنامه های خود و با هماهنگی روسیه به مبارزه با داعشی ها می پردازند.
ژنرال کارتاپولوف افزود: کشتی های روسیه در دریای مدیترانه از عملیات هوایی ما در سوریه پشتیبانی می کنند .
معاون فرمانده ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: روسیه کشتی های جنگی در دریای مدیترانه برای حفاظت از پایگاه خود مستقر کرده است که این کشتی ها هیچگاه خطری برای کشورهای ائتلاف محسوب نمی شوند.
کارتاپولوف خاطرنشان کرد: جنگنده های روسیه از زمان آغاز عملیات هوایی ما در سوریه بیش از 600 بار بر فراز این کشور به پرواز درآمده و بیش از 380 موضع گروه تروریستی داعش را بمباران کرده اند .
کارتاپولوف از فرار تروریست های داعشی از مواضع خود خبر داد و گفت: ما مواردی از ترس و فرار اعضای داعش از مواضع خود را مشاهده کرده ایم . هدف روسیه ریشه کنی داعش و هدایت کردن بحران سوریه به مسیر سیاسی است .
کارتاپولوف آمریکا را به همکاری نکردن با روسیه در مبارزه با داعش متهم کرد و افزود : مسکو از ابتدا واشنگتن را به همکاری در چارچوب مرکز اطلاعات بغداد دعوت کرد ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده است .
کارتاپولوف خاطرنشان کرد: توانمندی های نامحدود آمریکا داستان کودکانه است. آمریکایی ها موشک های روسی را که از دریای خزر برای انهدام مواضع داعش در سوریه شلیک شد، ندیده اند.

منبع: العالم

۱۳۹۴/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...