نسخه چاپی

احتمال سفر سازندگان «كیمیا» به فرانسه

عکس خبري -احتمال سفر سازندگان «کيميا» به فرانسه

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه دو با اعلام اینكه تصویربرداری سریال «كیمیا» طی یك ماه آینده به پایان می‌رسد‌، خبر داد: برای تصویربرداری بخشی از داستان «كیمیا» كه مربوط به صحنه‌های خارجی می‌شود، اگر شرایط فراهم شود قرار است برخی از عوامل این مجموعه چند روزی به كشور فرانسه سفر كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو با اعلام اینکه تصویربرداری سریال «کیمیا» طی یک ماه آینده به پایان می‌رسد‌، خبر داد: برای تصویربرداری بخشی از داستان «کیمیا» که مربوط به صحنه‌های خارجی می‌شود، اگر شرایط فراهم شود قرار است برخی از عوامل این مجموعه چند روزی به کشور فرانسه سفر کنند.

مسعود صباح،‌ گفت: سریال «کیمیا» که این شب‌ها از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود، در مجموع 110 قسمت است و اکنون مراحل پایانی تصویربرداری‌اش در فاز سوم را می‌گذراند. در حال حاضر گروه سازنده این مجموعه در شهر تهران مشغول به کار هستند و بعد از پایان تصویربرداری در تهران مجددا به خوزستان و‌ آبادان می‌روند تا ادامه فاز سوم را در آنجا تصویربرداری کنند. پیش‌بینی ما این است که طی یک ماه آینده کل تصویربرداری این مجموعه به پایان برسد. بخش‌های خارجی «کیمیا» در کشور گرجستان تصویربرداری شد و به پایان رسید اما به فراخور قصه اگر شرایط فراهم شود برای بخش‌هایی از کار شاید سازندگان این سریال به کشور فرانسه هم سفری چند روزه داشته باشند.

او ادامه داد: در حال حاضر سریال «کیمیا» لوکیشن‌های متفاوتی دارد؛ ضمن اینکه سکانس‌های پایانی داستان قرار است در آبادان ضبط شود.

صباح درباره شخصیت‌های جدیدی که به داستان «کیمیا» اضافه خواهند شد، بیان کرد: شخصیت‌های اصلی و جدید سریال «کیمیا» که در فاز سوم به فیلمنامه اضافه شدند، به علاوه تعداد دیگری از بازیگران قرار است برای ضبط قسمت فینال این مجموعه به آبادان بروند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازخوردهای سریال «کیمیا» اشاره کرد و گفت: خوشبختانه که تاکنون 16 الی 17 قسمت از سریال «کیمیا» به روی آنتن رفته، بازتاب خوبی داشته و کار از سوی بینندگان مورد استقبال قرار گرفته است. این استقبال به استناد آمار دقیق از سازمان صداوسیما و همچنین نظرسنجی‌های خود سازمان به دست آمده است که سریال «کیمیا» تاکنون دیده شده است. از طرفی نیز تایم خوبی به لحاظ پخش برای این سریال در نظر گرفته شده است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سپس خطاب به بینندگان سریال «کیمیا» گفت: داستان «کیمیا» هرچه جلوتر برود با موقعیت‌های جدید روبه‌رو و جذابیت‌هایش بیشتر می‌شود.

صباح در ادامه به هم‌افزایی و همگرایی گروه سازنده «کیمیا» اشاره و اظهار کرد: یک همگرایی و هم‌افزایی خوبِ تیمی در پشت صحنه سریال «کیمیا» به وجود آمد که این هم‌افزایی هم در حین تولید و هم در حین پخش به وجود آمد. در کل تیم خوبی برای این مجموعه کار می‌کنند. «کیمیا» محصول چند سال زحمت گروهی است. نویسنده این مجموعه از ابتدای کار وقتی وارد جریان شد با صبر، حوصله، پشتکار و انعطاف به خوبی کار را پیش برد و هنوز هم به عنوان نویسنده در کنار کار حضور دارد و همراه است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در پایان صحبت‌هایش به ایسنا گفت: به نظرم سریال «کیمیا» تجربه‌ای است که می‌تواند برای دیگر کارهای طولانی سیما موثر باشد؛ چراکه در حال حاضر مخاطبان به کارهای طولانی بیشتر علاقه دارند، به ویژه که اگر کاری خانوادگی باشد و نزدیک به زندگی خودشان باشد. به هر حال «کیمیا» تجربه اول ماست و اولین سریال متصل دنباله‌دار و پر تعداد است، بنابراین با همه نقاط قوت و ضعفش باید دیده شود.

۱۳۹۴/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...