نسخه چاپی

اجیر كردن خرابكار برای سرنگونی دولت

یك عضو ارشد حزب الله گفت: گروهی از لبنانی ها با هدف سرنگونی دولت و به قدرت رسیدن، افراد خرابكاری را از خارج به لبنان وارد می كنند تا بدین ترتیب به خواسته های خود جامعه عمل بپوشانند؛ گویی كه وسایل نابودی وخرابكاری در لبنان برای آنها كافی نیست.

به گزارش ایرنا، 'حسین موسوی' عضو فراكسیون' وفاداری به مقاومت' وابسته به حزب الله در مجلس، روز پنجشنبه در مراسمی در روستای 'نبی شیت' در بقاع شرق لبنان با اشاره به اوضاع جاری این كشور گفت: همه باید با استفاده از فرصت ها، ابتكار عمل لازم را برای نجات لبنان بدست بگیرند و با كار و تلاش در سطح ملی، از انبوه معضلات لبنان بكاهند.

این عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت تأكید كرد: با توجه به تلاش های برخی در برهم زدن امنیت لبنان و نابودی آن، مسئولان دست اندركار دولت باید بدانند آنچه امروز لبنان بیش از هر چیز دیگر به آن احتیاج دارد، رشد سیاسی است تا بدین ترتیب جلوی بسیاری از تلاش های مذبوحانه در برهم زدن امنیت لبنان گرفته شود.

وی با اشاره به نقش ارتش در حمایت از كشور و شهروندان لبنانی تأكید كرد: معادله سه جانبه ارتش، مردم و مقاومت همچنان در حفظ لبنان و اقتدار آن پابرجاست و دولت باید در راستای كاهش تشنج های مذهبی و طایفی در كشور بكوشد.

** طرح سیاسی آمریكا در منطقه و لبنان را شكست دادیم

شیخ 'نبیل قاوون' معاون شورای اجرایی حزب الله روز پنج شنبه طی مراسمی در روستای 'عین بوسوار' در جنوب لبنان با اشاره به حملات برخی علیه مقاومت گفت: مقاومت قدرت لبنان است و كسانی كه مقاومت را مورد هدف قرار می دهند، هیچ زمانی در كنار مقاومت نبوده اند.

وی افزود: گروه چهارده مارس كه همواره مقاومت را مورد هدف قرار داده، باید بداند تا وقتی اسراییل در آرامش به سر برده و به مواضع آنها(14 مارس) تكیه می كند، آنها در جایگاه محكومیت قرار دارند.

معاون شورای اجرایی حزب الله با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ سی و سه روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان تأكید كرد: پیروزی مقاومت در این جنگ، طرح سیاسی آمریكا در منطقه و لبنان را شكست داد و همه جهان به جز گروه چهارده مارس به این پیروزی اعتراف كردند.

** سلاحمان را زمین نمی گذاریم

از سوی دیگر 'محمد یاغی' مسئول حزب الله در منطقه جنوب نیز با اشاره به درخواست آشكار و پنهان برخی در كنار گذاشتن سلاح حزب الله، گفت: در حالی كه مقدسات و بخشی از سرزمین ما همچنان اشغال است، برخی از ما می خواهند سلاح مقاومت را كنار بگذاریم ولی ما به آنها می گوییم تا هنگامی كه سرزمین مان تحت اشغال است، سلاح مقاومت نیز باقی خواهد ماند.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...