نسخه چاپی

خسارت 125 میلیاردی طوفان در مازندران

مدیركل مدیریت بحران استانداری مازندران از خسارت 125 میلیارد تومانی به تاسیسات زیربنایی استان بر اثر سیلاب و طوفان هفته گذشته در مازندران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی‌اصغر احمدی با اشاره به بارش بارندگی از صبح امروز در استان, اظهار داشت: بیشترین بارش باران مربوط به شهرستان رامسر بوده که از صبح جمعه تاکنون 175 میلیمتر باران باریده است.

وی افزود: هشدارهای لازم از طریق صدا وسیما به مردم اطلاع‌رسانی شد و فرمانداران، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط آمادگی لازم را جهت مقابله با بحران دارند.

احمدی با بیان اینکه بارش باران، طوفان و تگرگ هفته گذشته مردم بسیار شدید بود, تصریح کرد: طوفان هفته گذشته در استان، 125 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

احمدی تصریح کرد: این خسارت در شهرستان‌های نکا، میاندورود، جویبار، ساری، بابل، بابلسر، فریدونکنار و سیمرغ بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت در بخش مسکن بوده است، گفت: خسارت به ساختمان‌های تجاری و ابینیه‌ها 50 میلیارد تومان و مابقی خسارت نیز به بخش‌های کشاورزی، تاسیسات زیربنایی نظیر برق، راه و مخابات بوده است.

احمدی تصریح کرد: خسارت‌های مسکن نیز مربوط به سربند ساختمان‌ها بوده که با همکاری استانداری و بنیاد مسکن از روز بعد توزیع ایرانیت و ورق‌های گالوانیزه در شهرستان‌های جویبار ، ساری و میاندورود آغاز شده بود.

مدیرکل بحران استانداری مازندران گفت: اکنون علاوه بر توزیع ایرانیت و ورق‌های گالوانیزه، تسهیلات بانکی به خسارت دیدگان اختصاص یافته است.

۱۳۹۴/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...