نسخه چاپی

جعل امضای رئیس از سوی خانم منشی

به گزارش نما - ایران نوشت:چندی پیش مرد جوانی که خود را مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی برق معرفی می‌کرد با مراجعه به پلیس آگاهی مازندران ادعا کرد منشی سابق شرکت، مهر اداره را دزدیده و با جعل امضای وی نامه گواهی خدمت طولانی مدت برای خود تنظیم کرده و به اداره کار ارائه داده است.

بر اساس ادعاهای این مرد، منشی سابق شرکت بر اساس مدت زمانی که در شرکت وی کار کرده بود نمی‌توانست از این میزان بیمه بیکاری بهره‌مند شود ولی با ارائه این نامه جعلی موفق به گرفتن مدت طولانی‌تری از بیمه بیکاری شده است.

با توجه به این اظهارات مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری اداره آگاهی، تحقیق در این باره را آغاز کرده و دریافتند زن 28 ساله پرونده که مژگان نام دارد در زمان فعالیت‌اش با سوءاستفاده از مهر شرکت و جعل امضا کلاهبرداری کرده است.

براساس این گزارش، مأموران با انجام تحقیقات بیشتر از شاکی دریافتند متهم به جعل با سوءاستفاده از مهر شرکت اوراق مربوط به بیمه بیکاری، نمونه قرارداد کار، معرفی‌نامه به اداره کار و رفاه اجتماعی را جعل کرده و از آن طریق با استفاده از اسناد جعلی به مدت چند ماه از بیمه بیکاری بهره‌مند شده است.

بدین ترتیب با شناسایی محل زندگی این منشی کلاهبردار، مأموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی متهم به جعل را بازداشت کردند.

این زن در جریان بازجویی‌های نخستین پلیس ادعا کرد گفته‌های مدیر شرکت به خاطر اختلافاتی که با او داشته مطرح شده و هیچ جعلی صورت نگرفته است اما وقتی با ارائه دلایل و مستندات غیرقابل انکار از سوی مأموران روبه‌رو شده و دانست که راز اقدام خلافکارانه‌اش فاش شده است لب به اعتراف گشوده و به اقدام غیرقانونی خود اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، با توجه به اعترافات این متهم پرونده وی برای رسیدگی‌های قضایی به دادسرا ارسال شد.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...