نسخه چاپی

كیف پولی كه پس از ۵۵ سال گم شدن به صاحبش رسید

عکس خبري -کيف پولي که پس از ?? سال گم شدن به صاحبش رسيد

55 سال پیش كیف پول مردی در رستورانی در فرانسه گم شد اما به شكل عجیبی چند هفته پیش كیف پول او به شكل كامل و دست نخورده در همانجا پیدا شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ در سال 1960 مردی فرانسوی هنگامی که در حال ناهار خوردن بوده کیف پولش را در رستوران یک پیست اسکی گم کرد.

بیل ریچ در آن هنگام 18 سالش بود و دانشجو زبان فرانسه در دانشگاه گرنوبل فرانسه بود. در کیف پول او کارت شناسی و گواهینامه اش قرار داشتند.

آقای لیچ در آن روز متوجه گم شدن کیف پولش شد، برای همین به آن رستوران بازگشت ولی وقتی اثری از کیف پولش پیدا نشد، فکر کرد که یا دزدیده شده و یا در برف افتاده است.

به شکل معجزه آسایی، بیش از نیم قرن پس از این حادثه وقتی که این رستوران چوبی داشت به مکانی دیگر منتقل می شد این کیف پول پیدا شد.

یک نجار کیف پول را در سوراخی در رستوران پیدا کرد و سعی کرد از طریق سالی مونرو، یک زن ولزی کیف پول را به بیل ریچ که الان یک پدربزرگ است برساند.

سالی مونرو، پس از جستجو در گوگل متوجه شد مردی به اسم بیل ریچ رئیس شورای شهر والکویکشایر است. او با آقای لیچ که الان 73 سال دارد تماس گرفت و متوجه شد که او صاحب اصلی این کیف پول است، لیچ تصمیم گرفت به فرانسه برود تا مستقیما این کیف پول را بگیرد.

این مرد 73 ساله با این اتفاق این فرصت داشت تا از شهری که در آن دوران دانشجوییش را گذرانده بازدید کند، او که الان 2 نوه دارد در این رابطه گفت: من در این دانشگاه قرار بود فرانسوی یاد بگیرم اما به شکل عجیبی اسکی یاد گرفتم. در طول مدتی که برای اسکی آمده بودیم من کیف پولم را که شامل کارت دانشجویی و گواهی نامه ام بود را گم کردم. خوشبختانه من کارت اسکی ام را گم نکردم پس می توانستم به اسکی ادامه بدهم. در آن زمان زیاد نگرانش نبودم چون پولی درونش نداشتم و همه مدارک را هم وقتی به انگلیس بازگشتم می توانستم پس بگیرم، من طبق قوانین فرانسه مدارکم را لازم داشتم برای همین مجبور شدم زود جایگزین آنها را پیدا کنم اما جایی برای ناراحتی نبود.

او در رابطه با نحوه پیدا شدن کیف پولش گفت: وقتی یک نجار کیف پول من را پیدا کرد هیچ ایرادی نداشت، او این داستان را به خواهرش گفت و خواهرش هم به یک زن ولزی که همسایه شان بود داستان را گفت، او در 10 دقیقه توانست من را پیدا کند و به موبایلم زنگ بزند، او آدرسمان را خواست تا کیف پول را بفرستد اما من خواستم به گرنوبل بروم.

15-10-17-172016پ2.jpg

۱۳۹۴/۷/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...