نسخه چاپی

زمان توزیع سبد رایگان كالای كارمندان

سرپرست توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تصویب تأمین اعتبار 300 میلیارد تومانی سبد كالای كارمندان در ماه مبارك رمضان گفت: این مبلغ از خزانه تأمین شده است و سبد كالایی از هفته آینده به طور رایگان در اختیار كارمندان قرار می گیرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ حسن رادمرد در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: عملیات اجرایی تأمین این کالاها آغاز شده است و از طریق تعاونی های کارکنان دولت و فرهنگیان برای کارمندان رسمی ، قراردادی و پیمانی و کار معین ارائه می شود.

وی درباره اینکه توزیع سبد کالایی کارمندان در ماه مبارک رمضان سالهای گذشته هم مطرح شده اما به خوبی اجرا نشده است ، گفت: امسال اعتبار این طرح تأمین شده و با توجه به حجم کار ممکن است همراه با تأخیر باشد اما تلاش می کنیم

سریع تر در اختیار کارمندان قرار گیرد و به تنظیم بازار هم کمک خواهد کرد.

رادمرد درباره اینکه چرا این سبد کالایی به صورت پول نقد توزیع نمی شود ، گفت: هدف ما تنظیم بازار است و این سبد هم شامل 10 کیلوگرم مرغ با قیمت 4400 تومان در هر کیلوگرم ، 5 کیلوگرم روغن ، 5 کیلوگرم شکر و 20 کیلوگرم برنج است که تاکنون برنج ، روغن و شکر تأمین شده است و گوشت مرغ هم از محل واردات توزیع خواهد شد.


تأمین گسترده مواد غذایی و کالاهای اساسی


همچنین قاسمعلی حسنی رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در مصاحبه با رادیو اقتصاد از تأمین گسترده این مواد و کالاهای اساسی در سراسر کشور خبر داد و گفت: بخشی از این کالاها که از طریق واردات تأمین می شود با همکاری گسترده همکاران ما در بیش از 60 کشور جهان فراهم می شود و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.


وی گفت: همچنین همکاران ما در ماه مبارک رمضان تلاش می کنند که کالاها به راحتی در دسترس شهروندان قرار بگیرد و قیمت ها هم در نمایشگاه های سراسری عرضه مستقیم 5 تا 15 درصد تخفیف دارد و در واحدهای صنفی منتخب هم 5 تا 10 درصد تخفیف ارائه می شود.


وی تاکید کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ تأمین نیاز شهروندان نداریم و موجودی کالاها بیش از نیاز مردم است.


حسنی درباره افزایش تعرفه واردات برنج هم گفت: از اول مرداد ماه تعرفه افزایش پیدا می کند تا عرضه برنج داخلی با کاهش قیمت همراه نشود و تولید کنندگان ضرر نکنند.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...