نسخه چاپی

برف و باران در جاده‌های 13 استان كشور

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 13 استان كشور خبر داد و گفت: خوشبختانه فعلاً هیچ انسدادی در محورهای هراز و چالوس رخ نداده و تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت این محورها ادامه دارد.

به گزارش نما، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور با توجه به بارش‌های اخیر، اظهار داشت: در حال حاضر تصاویر به دست آمده و گزارش‌های ارسالی حاکی از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی, گیلان, گلستان, مازندران, زنجان, قزوین, تهران و البرز است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در محورهای خوی, چالدران و سلماس در آذربایجان غربی، جزیره قشم در استان هرمزگان، محور قم سلفچگان در استان قم و محور زاهدان به بم در سیستان و بلوچستان، بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های اعلامی از بارش برف در محور اهر کلیبر در استان آذربایجان شرقی و محورهای خلخال به اسالم در استان اردبیل حکایت دارد.

رحمانی با بیان اینکه در تردد در مسیرهای کوهستانی و برفی، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی الزامی است، بر ضرورت تردد با سرعت مطمئنه در مسیرهای بارانی و برفی تاکید کرد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعلاً هیچ انسدادی در محورهای هراز و چالوس رخ نداده و تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت این محورها ادامه دارد.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...