نسخه چاپی

حمله مسلحانه به حسینیه‌های شیعیان بحرین +عكس

عکس خبري -حمله مسلحانه به حسينيه‌هاي شيعيان بحرين +عکس

جمعیت الوفاق بحرین از حمله مسلحانه به حسینیه‌های شیعیان این كشور در مناطق «الهمله» و «دمستان» خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جمعیت «الوفاق» بحرین با بیان اینکه حسینیه‌های شیعیان در مناطق «الهمله» و «دمستان» هدف تیراندازی مسلحانه قرار گرفتند، تأمین امنیت مراسم عزداری سید الشهداء (ع) را خواستار شد.

جمعیت الوفاق بحرین شب گذشته در وبگاه خبری خود با بیان اینکه حسینیه‌های دمستان و الهمله روز جمعه هدف تیراندازی قرار گرفتند، تاکید کرد که این حادثه «در موسم عاشوراء که مسلمان سالروز شهادت نوه پیامبر (ص) را زنده نگه می‌دارند، رخ داد».

جمعیت الوفاق این تجاوز تروریستی را «بسیار خطرناک» توصیف و تاکید کرد: این امر بیانگر وجود گروه‌های تروریستی دارای سلاح در بحرین است و نیازمند تعامل شفاف و روشن دستگاه‌های امنیتی است.

این جمعیت سیاسی مخالف نظام «آل خلیفه» با اشاره به همزمانی تیراندازی به سوی حسینیه‌های شیعیان در بحرین با عملیات تروریستی در منطقه شرقی عربستان، افزود: اینگونه عملیات تروریستی نیازمند اتخاذ موضعی ملی برای دفاع از همه آحاد ملت بحرین و پاسدازی از مقدسات و اماکن دینی از جمله حسینیه‌هاست.

جمعیت اسلامگرای الوفاق بحرین، منبرها و رسانه‌های تحریک آمیز، گفتمان فرقه‌گرایانه خطرناک برخی شخصیت‌های رسمی و نبود مجازات و همچنین هرج مرج دسترسی به سلاح را عامل اصلی این گونه حوادث قلمداد کرد.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...