نسخه چاپی

جزییات جریمه تردد در محدوده طرح ترافیك

رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، درباره جزئیات جریمه تردد خودروهای بدون مجوز در محدوده طرح ترافیك گفت: جریمه ورود و خروج،۲۰ هزار تومان و فقط برای یك ساعت ورود به محدوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، درباره جزئیات جریمه تردد خودروهای بدون مجوز در محدوده طرح ترافیک گفت: جریمه ورود و خروج،۲۰ هزار تومان و فقط برای یک ساعت ورود به محدوده است.

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب در مورد جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروهای فاقد مجوز، اظهار داشت: تردد بدون مجوز در محدوده طرح ترافیک جریمه 20 هزار تومانی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در صورت ادامه تخلف به ازای هر یک ساعت و خارج نشدن از محدوده طرح ترافیک، راننده یک بار جریمه خواهد شد.

وی گفت: ورود خودروی فاقد مجوز به محدوده طرح ترافیک در اولین درگاه ورودی توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود و اگر ساعت خروج از محدوده طرح ترافیک بیش از یک ساعت باشد به ازاء هر ساعت حضور در این محدوده، یک بار جریمه اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی در پاسخ به سوال دیگر فارس درمورد شهروندان ساکن در محدوده طرح ترافیک و خروجشان از این محدوده خاطر نشان کرد: جریمه خروج از محدوده طرح ترافیک نیز 20 هزار تومان است.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...