نسخه چاپی

جهاد ادامه دارد...

طرح گرافیك محیطی به مناسبت ایام محرم در ایستگاه مترو

عکس خبري -طرح گرافيک محيطي به مناسبت ايام محرم در ايستگاه مترو

طرح ها در قالب استفاده از گرافیك محیطی دو بعدی به مناسبت ایام محرم الحرام در ایستگاه های شهید بهشتی، تجریش، قائم، چهارراه ولی عصر(عج)، شهدا و میدان آزادی اكران شده است.

به گزارش نما ،محرکه همان معرکه است و دشمن همان دشمن و دین همان دین. بدیهی است که تا وقتی حق و باطل با یکدیگر در مبارزه اند. اهل حق و باطل هم در معرکه حاضرند، خواه سال 61 هجری قمری باشد. خواه دهه شصت، هفتاد و یا نود باشد. خواه در عرصه نبرد فرهنگی باشد، خواه در عرصه نظامی و اعتقادات مذهبی. یاران به رهبران خود اتکا می کنند. امامی که رهبر و راهبر جامعه است و می تواند سره را از ناسره تشخیص دهد.
محرم الحرام یکی از ایامی است که نبرد بین حق و باطل به درستی و شفاف نمایان می شود. عرصه ای که برای تمام تاریخ الگو است. همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به طراحی و نصب کات استندهایی با عنوان «صحابه خمینی، صحابه حسینی» کرده است. این کات استندها شش شخصیت همراه امام حسین(ع) و شش شخصیت انقلابی و یاران حضرت امام خمینی را در کنار هم قرار داده است.
از حر بن یزید ریاحی گرفته تا مسلم بن عقیل، از حبیب ابن مظاهر تا زهیر بن قین به عنوان صحابه امام حسین(ع) در یک طرف و در طرف دیگر شهید سیدمرتضی آوینی، سردار شهید همدانی و آیت الله بهشتی به عنوان اصحاب و یاران امام خمینی(ره) در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
این طرح ها در قالب استفاده از گرافیک محیطی دو بعدی به مناسبت ایام محرم الحرام در ایستگاه های شهید بهشتی، تجریش، قائم، چهارراه ولی عصر(عج)، شهدا و میدان آزادی اکران شده است.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...