نسخه چاپی

امداد رسانی به ۲۹۰۰ نفر در هفت استان سیل زده

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به ۲۹۰۰ نفر در هفت استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با ارائه گزارشی از عملیات سیل و آبگرفتگی در هفت استان کشور اظهار کرد: از تاریخ۹۴/۰۷/۲۴تاساعت۷:۳۰امروز(دوشنبه)هفت‌استان گیلان، اردبیل، گلستان، کرمان، مازندران، سیستان‌وخراسان جنوبی و همچنین ۲۰ شهرستان‌ آستارا، املش، لنگرود، لاهیجان، رودسر، فومن، رشت،پارس‌آباد، آزادشهر، ارزوییه، قلعه‌گنج، رودبارجنوب، رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، کلاردشت، زاهدان، میرجاوه و نهبندان متاثر از سیل و آبگرفتگی شدید شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طی بارندگی‌های اخیر ده شهر در ۳۶ روستا آسیب دیدند، افزود: در این عملیات به ۲۹۰۰ نفر امداد رسانی شده ،۲۹۰ نفر به مناطق امن انتقال یافته و برای ۱۹۰۰ نفر نیز اسکان اضطراری صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: همچنین به دنبال بارش‌های اخیر از ۱۳۵ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته و یک مصدوم نیز به مرکز درمانی انتقال یافته است.

چرخساز با اشاره به بکارگیری ۸۰ تیم عملیاتی مشتمل بر۳۲۰ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی‌های اخیر تصریح کرد: همچنین ۵۹ دستگاه خودروی عملیاتی،۴۰ دستگاه موتور پمپ و لجن کش،۲۹۴ دستگاه چادر،۱۴۰۰ تخته پتو، ۴۱۰ تخته موکت،۴۶۰۰ قوطی کنسروجات و ۲۵۰ قرص نان مورد استفاده قرار گرفت.

۱۳۹۴/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...