نسخه چاپی

ارتش سوریه "المیدان" دمشق را پاكسازی كرد

محله المیدان كه در روزهای اخیر توسط تروریست‌ها ناامن شده بود، امروز از حضور شبه نظامیان تخلیه شد و گزارش‌های اولیه از كشته شدن 130 تروریست حكایت دارد.

منابع خبری گزارش دادند که ارتش سوریه در اولین پاسخ به تروریست‌ها که تلاش داشتند روز گذشته در دمشق آشوب ایجاد کنند، محله المیدان را پاک‌سازی کرد.

به گزارش فارس، منابع خبری دقایقی قبل خبر دادند که نیروهای ارتش سوریه وارد محله المیدان شدند و نیروهای خود را در این منطقه مستقر کردند.

محله المیدان که در روزهای اخیر توسط تروریست‌ها ناامن شده بود، امروز از حضور شبه نظامیان تخلیه شد و گزارش‌های اولیه از کشته شدن 130 تروریست حکایت دارد.

ارتش سوریه هم اکنون با نیروها و خودرهای زرهی در این منطقه استقرار یافته‌اند و سانا اعلام کرد که تعداد زیادی از تروریست‌ها دستگیر شدند.

تروریست‌ها همزمان با انفجار روز گذشته در ساختمان امنیت ملی سوریه و کشته شدن وزیر دفاع و تعداد دیگری از مقامات ارشد سوری در محله الیمدان و برخی مناطق دیگر از جمله محله "حجر الاسود" تلاش کردند تا شهر دمشق را به آشوب بکشند که با مقاومت ارتش این حرکت خنثی شد.

منابع خبری گزارش دادند که درگیری‌ها بین ارتش با شورشیان در شهرهای دیگر از جمله حمص و حماه ادامه دارد و ارتش حملات کوبنده‌ای را علیه تروریست‌ها داشت.

هم اکنون شرایط در دمشق آرام و تحت کنترل گزارش شده است و وزیر دفاع جدید سوریه در اولین سخنرانی اعلام کرده که تروریسم در سوریه را ریشه کن خواهد کرد.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...