نسخه چاپی

هوا امروز كمی گرم می‌شود

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای نیمه شمالی كشور كه در چند روز اخیر كاهش محسوسی داشت از امروز افزایش می‌یابد.

به گزارش نما به نقل از میزان: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای نیمه شمالی کشور که در چند روز اخیر کاهش محسوسی داشت از امروز افزایش می‌یابد.

براساس آخرین داده ها ونقشه هاي پیشیابی هواشناسی، امروز ابرناکی، بارش باران و وزش باد در دامنه هاي زاگرس مرکزي، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در نقاط کوهستانی شمال شرق بارش برف دور از انتظار نیست.

این گزارش می افزاید:کاهش دما در این روز در شمال شرق کشور قابل توجه می باشد و از امروز( دوشنبه) افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود. دوشنبه بارش پراکنده گاهی بارعدوبرق و وزش باد در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رخ خواهد داد.

دراین گزارش آمده: سه شنبه بعدازظهر سامانه بارشی دیگري از غرب وارد کشور خواهد شد که از چهارشنبه با شمالی شدن جریانات ضمن تقویت سامانه بارشی، طی روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، مرکز، شمال، دامنه هاي البرز و به تدریج شمال شرق کشور بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.

دمای هوای تهران در حال حاضر(ساعت 8 صبح) 13 درجه سانتیگراد است.بیشینه و کمینه دما هوای امروز 21 و 12 درجه اعلام شده است.دمای هوای فردای پایتخت نیز 24 و 13 درجه پیش بینی شده است.

۱۳۹۴/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...