نسخه چاپی

دعوت ملی‌پوشان محدود می‌شود

شاید از این پس محمد خاكپور از هر باشگاه نهایت دو بازیكن به اردوی تیم ملی فرا بخواند!

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی امید در ماه های آتی علاوه بر 18 روزی که در مسابقات مقدماتی المپیک ریو خواهد بود چند هفته ای هم می خواهد در اردوی تدارکاتی باشد و با بازی های دوستانه خود را برای دیدارهای رسمی آماده کند که موافقت با این برنامه یعنی ظهور تعطیلی های جدید در لیگ برتر.

گویی سازمان لیگ برتر می خواهد به محمد خاکپور توصیه کند نهایت از هر تیم دو بازیکن به اردوی تیم ملی امید فرا بخواند تا این سازمان بتواند برنامه های خود را در اجرای لیگ برتر دنبال کند. مشکل این جاست برخی از این بازیکنان در تیم های خود نقش تعیین کننده ای دارند و به هیچ وجه باشگاه ها حاضر نیستند بدون این بازیکنان به میدان بروند. مثل میلاد و مهرداد محمدی در تیم راه آهن نقش تعیین کننده ای دارند و اگر قرار باشد به بهانه حضور در اردوی تیم ملی امید راه آهن را همراهی نکنند این تیم لطمات جدی خواهد دید.

پیشتر هر تیمی بیش از دو بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان می داشت بازی اش در لیگ برتر لغو می شد. حال سازمان لیگ برتر می خواهد این قانون را برای امیدها اجرایی کند در حالی که طبق قانون فیفا الزامی وجود ندارد که حتما باشگاه ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند. بد نیست بدانید بازی های امید اصلا زیر نظر فیفا برگزار نمی شود. بیشتر تیم ها هم از بازیکنانی استفاده می کنند که در لیگ امیدها به میدان می روند.

۱۳۹۴/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...