نسخه چاپی

ایران مداخله در امور داخلی یمن را رد كرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاكید كرد: یمن با مطالبات مردم خود روبروست و ایجاد زمینه برای تحقق خواست آن‌ها باید در دستور كار دولمتردان آن كشور قرار گرفته و طرح اتهامات واهی هیچ جایگاهی در این میان نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن هشدار درباره دخالت خارجی در امور داخلی یمن تاکید کرد هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه از نظر جمهوری اسلامی ایران رویکردی نادرست است.

رامین مهمان پرست روز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: کشورهایی که با موج مطالبات مردمی روبرو هستند، بهتر است به جای ایراد اتهام به کشور ما در حوادث و رویدادها به خواسته های مردم توجه کرده و زمینه تحقق مطالبات مشروع آن‌ها را فراهم کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: یمن با مطالبات مردم خود روبروست و ایجاد زمینه برای تحقق خواست آن‌ها باید در دستور کار دولمتردان آن کشور قرار گرفته و طرح اتهامات واهی هیچ جایگاهی در این میان نخواهد داشت.

برپایه این گزارش، در حالی که مقام های یمن روز چهارشنبه مدعی کشف یک تیم جاسوسی ایران در آن کشور شدند، عبد ربه منصور الهادی رئیس جمهوری یمن نیز در اظهارات واهی، تهران را متهم به دخالت در امور داخلی آن کشور کرد.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...