نسخه چاپی

میثاقیان: حاضرم بد بازی‌ كنیم اما برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: حاضرم مقابل استقلال بد بازی كنیم اما درنهایت پیروز میدان شویم.

به گزارش نما به نقل از فارس، اکبر میثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: واضح است که بازی با استقلال بازی سختی خواهد بود. استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و تیم ما جوان است و از لحاظ انگیزه و روحیه آنها را آماده این بازی بزرگ کرده‌ایم.

وی افزود: ترسی از استقلال نداریم و مطمئن هستیم بازی خوبی خواهد شد. پرسپولیس و استقلال مهره‌های بزرگی دارند. استقلال مربی خوبی آورده و می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. به بازیکنانم گفته‌ام که لیگ دسته اول با لیگ برتر فرق دارد و به هواداران هم گفته‌ایم که صبور باشند چون ما تیم را دیر بسته‌ایم اما می‌خواهیم انرژی مضاعف بگذاریم و امیداوارم جزء تیم‌هایی باشیم که به لیگ پائین‌تر سقوط نکنیم.

میثاقیان در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا زمانی که من در این تیم باشم، می‌جنگیم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه، حالا که بازی‌ها بصورت پخش مستقیم پخش نمی‌شود انگیزه بازیکنانتان کم نخواهد شد گفت: چنین مسئله‌ای را قبول ندارم. من نمی‌دانم که توافقات به چه صورت است اما ما فیلم بازی را می‌گیریم و تماشا می‌کنیم.

خبرنگاری پرسید شما به اکبر ضد فوتبال معروفید که بلافاصله با واکنش میثاقیان روبرو شد. سرمربی آلومینیوم گفت: این حرف شما زیاد جالب نبود و اگر ضد فوتبالم چلسی هم با ضدفوتبال بایرن مونیخ را شکست داد. اگر به من است حاضرم که بد بازی کنم اما بازی را ببرم.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی از مدیران عامل باشگاه‌ها با بازی در ماه رمضان مخالف کرده‌اند و نظر شما چیست گفت: ما تابع قوانین فدراسیون فوتبال هستیم و اگر آنها بگویند بازی می‌کنیم.

خبرنگاری پرسید: با ساعت برگزاری بازی مشکلی ندارید، که وی گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنانم از لحاظ جسمانی دچار مشکل شوند چون در این چند سال هم در ماه رمضان بازی‌ها برگزار شده است.

میثاقیان در خصوص اینکه فردا به همراه قلعه نویی نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، گفت: چه اشکالی دارد فردا روی سکوها کنار هم می‌نشینیم و زیاد هم تفاوت ندارد چون ما که نمی‌توانیم در زمین باشیم. اگر هم روی نیمکت بنشینیم فقط تا کنار خط می‌توانیم حرکت کنیم. البته من دوست داشتم هم خودم باشم و هم قلعه‌نویی و حتی در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم کاری می‌کردم که اخطار نگیرم و مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کنم.

وی در خصوص اظهار نظری که پیش از این انجام داده بود و گفته بود چون قلعه نویی محروم شده مرا هم محروم کرده‌اند،‌گفت: ‌ما مربیان هم مربیگری می‌کنیم و هم تیم داری. آن زمان که این اظهار نظر را کردم اطلاعاتم کامل نبود و نمی‌دانستم محرومیتم مربوط به سال گذشته است. اما وقتی مطالعه کردم متوجه شدم که محرومیت‌های سال قبل به امسال هم منتقل شده است.

اکبر میثاقیان در پایان صحبت‌هایش خطاب به اهالی رسانه گفت: ‌ما مربیان هر چه داریم از رسانه‌هاست و اگر القابی چون "اکبر اوتی"، "اکبر برج میلاد" و "اکبر ضد فوتبال"‌ به من دادند به خاطر شما رسانه‌هاست و باید ممنون شما باشیم و دست شما را می‌بوسم که اینگونه زحمت می‌کشید واگر روزی نتوانستم پاسخ تلفن‌هایتان را بدهم مرا ببخشید.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...