نسخه چاپی

خودروی حامل ۲۵۰ كیلوگرم تریاك در ایرانشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: خودروی پژو ۴۰۵ حامل۲۵۰ كیلوگرم تریاك در این شهرستان توقیف و یك نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ دوم دوستعلی جلیلیان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال مواد با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵از شهرستان سرباز به ایرانشهر را داشتند شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق فعالیت اعضای باند و محل دقیق عبور قاچاقچیان بلافاصله اکیپ های عملیاتی به منطقه مورد نظراعزام شدند که خودروی مورد نظر به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: ماموران پس از عملیات موفق تعقیب و گریز پلیسی، خودرو مورد نظر را توقیف کرده و در بازرسی از آن تعداد ۲۵ کیسه ۱۰ کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۲۵۰ کیلوگرم را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه در این عملیات یک سوادگر مرگ دستگیر شد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه خودروی توقیفی و مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.

۱۳۹۴/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...