نسخه چاپی

حضور 370 رسانه در نمایشگاه مطبوعات

قائم مقام بیست و یكمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: 370 رسانه با پرداخت وجه اجاره بهای غرفه، حضور خود در نمایشگاه امسال را قطعی كردند.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران: قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: 370 رسانه با پرداخت وجه اجاره بهای غرفه، حضور خود در نمایشگاه امسال را قطعی کردند.

مهران عباسی انارکی با اعلام این خبر افزود: براساس فراخوان و اعلام قبلی رسانه ها به مرور اقدام به واریز وجه اجاره بهای غرفه تعیین شده برای آنها کرده و در نهایت تاکنون 370 رسانه با انجام تمامی مراحل و روند اجرایی از پیش ثبت نام تا واریز وجه در اولویت حضور قرار دارند.

وی اظهار داشت: شمار محدودی از رسانه ها علی رغم انجام پیش ثبت نام، برای ثبت نام قطعی اقدام نکردند که در صورت امکان در روزهای آتی، رسانه هایی که واریز وجه را انجام ندادند و یا بدون انجام پیش ثبت نام، در فهرست انتظار حضور دارند، می توانند نسبت به ثبت نام قطعی و حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

عباسی انارکی خاطر نشان کرد: پیش تر اعلام شده بود به دلیل محدودیت فضای مصلی و تصمیم ستاد برگزاری جهت برپایی تمام غرفه ها در شبستان اصلی، عدم واریز وجه در زمان معین به منزله انصراف از حضور در نمایشگاه تلقی می شود و در صورت امکان، رسانه هایی که در فهرست انتظار هستند جایگزین آنها خواهند شد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در عین حال گفت: امسال متقاضیان حضور در نمایشگاه در مرحله پیش ثبت نام صد درصد رشد داشته است.

عباسی انارکی در ادامه از اعلام نقشه نمایشگاه و تاریخ جانمایی الکترونیک توسط رسانه ها در ذروزهای آینده خبر داد.

وی یادآور شد که فهرست رسانه هایی که با واریز وجه اجاره بهای غرفه خود در تاریخ معین و با وجود تمدید تاریخ ذکر شده، ثبت نام و حضور خود در نمایشگاه را قطعی کرده اند هم اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی منتشر شده است.

عباسی انارکی یادآور شد که فهرست و جدول فوق بدون در نظر گرفتن متقاضیان گروه های کسب و کار مرتبط، روابط عمومی دستگاه ها و ادارات کل ارشاد استان ها است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها 16 تا 22 آبان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

۱۳۹۴/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...