نسخه چاپی

راه اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم و دفاع سایبری

راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های مختلف نیروهای مسلح می‌تواند برنامه جامع مبارزه با تهاجم فرهنگی را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و به‌عنوان كمك برای سایر دستگاه‌های كشور باشد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح از راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم و دفاع سايبري در رده‌های مختلف نیروهاي مسلح خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سيدمسعود جزایری در جلسه جمع‌بندی نظارت فرهنگی یگانهای ناجا در آذربایجان شرقی، در جمع خبرنگاران گفت: در آینده نزديك، قرارگاه جنگ نرم و دفاع سایبری نیروهای مسلح را که با دستگاه‌های مختلف کشور نیز در ارتباط خواهد بود، راه‌اندازی خواهیم کرد.

وي خاطرنشان كرد: راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های مختلف نیروهای مسلح می‌تواند برنامه جامع مبارزه با تهاجم فرهنگی را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و به‌عنوان کمک برای سایر دستگاه‌های کشور باشد.

رييس ستاد تبليغات دفاعي كشور در ارزیابی خود از وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربايجان شرقي بویژه فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بالا و گستره آموزه‌های دینی و اسلامی در اين استان اظهار كرد: بر اساس گزارشات جامع ارائه شده از یگانهای مستقر در منطقه، عملکرد فرهنگی و اجتماعی نیروهای مسلح بویژه فرماندهی انتظامی استان، از توفیقات بالایی برخوردار بوده است.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...