نسخه چاپی

انهدام اتاق عملیات افراد مسلح در دمشق

نیروهای نظامی و امنیتی سوریه در ادامه عملیات خود علیه افراد مسلح در منطقه 'المیدان' در جنوب دمشق عصر پنجشنبه اتاق عملیات و مركز هماهنگی و هدایت آنان را كشف و منهدم كردند.

ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) نوشت: همراه با كشف این محل یك انبار و مركز نگهداری سلاح افراد مسلح نیز در میدان 'السخانه' در المیدان كشف شد.

در این انبار مقادیر زیادی سلاح از جمله مسلسل و مهمات، بمب های دست ساز و ارزهای خارجی شامل دلار و یورو و علامت های نظامی ارتش سوریه بدست آمده است.

به دنبال منهدم شدن این مركز عملیات از عصر امروز آرامش برقرار و از شدت آن بسیار كاسته شده است.

منطقه المیدان از مناطق قدیمی و مستضعف نشین دمشق است كه دارای كوچه های تنگ و باریك می باشد.

در منطقه تشرین در نزدیك منطقه القابون نیز نیروهای سوری به عملیات خود برای تعقیب، شناسایی و سركوب افراد مسلح ادامه دادند كه در جریان آن شماری از این افراد كشته شدند.

به دنبال كشته شدن افراد مزبور سایر افراد مسلح نیز اقدام به آتش زدن اجساد خارجی های حاضر در درگیری با نیروهای سوری با هدف از بین بردن آثار آنان كرده اند.

در همین حال بر اساس اعلام یك منبع رسمی شماری از افراد مسلح به دنبال از هم پاشیده شدن گروه های آنان خود را همراه با سلاح تسلیم نیروهای امنیتی كردند.

در منطقه بصری شام در نزدیك شهر درعا در جنوب سوریه و نزدیك مرز این كشور با اردن نیز نیروهای سوری با افراد مسلح كه اقدام به حمله به نیروهای حفظ نظام كرده بودند ، درگیر شدند.

در این درگیری نیز خسارت های زیادی به این افراد وارد شد.

مرزبانان سوری نیز در منطق تلكلخ در استان حمص از نفوذ افراد مسلح از لبنان به سوریه جلوگیری كردند.

این افراد قبل از ورود اقدام به گلوله باران مناطق مرزی و محل های استقرار نیروهای سوری با استفاده از مسلسل، خمپاره و موشك كرده بودند.

این برای چندمین بار در یك هفته گذشته است كه تلاش افراد برای نفوذ به سوریه با ناكامی مواجه می شود.

در منطقه الاربعین در نزدیك شهر حماه نیز نیروهای سوری با افراد مسلح كه اقدام به حمله و آزار و اذیت مردم می كردند، درگیر شدند.

در جریان این درگیری نیز یك مخفیگاه افراد مسلح همراه با بیمارستان آنان كشف و منهدم شد.

از این مخفیگاه مقادیری سلاح و قرص های روان گردان بدست آمده است.

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...