نسخه چاپی

كلینتون از انفجار دمشق خبر داشت؟

انفجار تروریستی دیروز در سوریه چند روز پس از آن رخ داد كه وزیر امور خارجه امریكا از وقوع یك حادثه تكان دهنده كه منطقه را به لرزه در خواهد آورد سخن گفته بود.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، ائتلاف استعمارگر غربی حامی تروریسم و حامیان عرب خلیج فارس و طرفداران خط مشی اردوغان (نخست وزیر ترکیه) در سوریه، همه قدرت و توان و رسانه های خود را به کار گرفته اند تا با ریختن خون سوریهایی که بر پیروزی و نابود کردن توهم طرح خاورمیانه بزرگ پافشاری می کنند به سوریه ضربه بزنند.

گزارشگر تلویزیون سوریه با اشاره به سفر هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه امریکا به فلسطین اشغالی گفت: کلینتون پیش از اظهاراتش در اسرائیل درباره دیدگاه واحد امریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص سوریه از یک حادثه تکان دهنده که منطقه را به لرزه در خواهد آورد سخن گفته بود.

حوادثی رخ داد که مقدمه جنایت دیروز بود. انفجار در مقر امنیت ملی در دمشق، نشست دوره ای وزیران و ژنرالهای سوری را هدف قرار داد که آنها در این نشست درباره اوضاع سوریه بحث و تبادل نظر می کردند.

شهادت مقامات سوری از جمله وزیر دفاع یادآور شهادت یک وزیر سابق است که حدود نیم قرن پیش با توطئه بزرگ و با همان دشمنان مقابله کرده بود.

گزارشگر سوریه با اشاره به مبارزات عبد الله داود راجحه وزیر دفاع و حسن ترکمانی و ژنرال آصف شوکت گفت به نظر می رسد که بین تروریستهای قاتل و حامیانشان در سازمانهای اطلاعاتی غربی و اسرائیلی و عربی در سطح بالایی هماهنگی وجود دارد.

گزارشگر با اشاره به شبکه الجزیره افزود پس از اظهارات اخیر مقامات غربی و جنایت دیروز، یک انفجار رسانه ای و سیاسی و تبلیغاتی به راه افتاده است که برای چنین جنایت بزدلانه ای و ریختن خون سوریها زمینه سازی کرده‌اند و بیش از شانزده ماه است که تبلیغات می کنند. آنها از این جنایت استفاده می کنند تا با دروغهایی که پخش می کنند هرج و مرج ایجاد کنند.

غربیها برای دست آوردی که گمان می کنند در سوریه کسب کرده اند هلهله و شادی می کنند.

لئون پانتا وزیر دفاع امریکا در اظهاراتی که بیانگر دیدگاه استعماری غرب و طرح آن در قبال سوریه و آینده آن است از این ترور تمجید می کند و به تروریستهای قاتل مشروعیت انقلابی می دهد. این در حالی است که امریکا و باندهایش در سازمان پیمان آتلانتیک شمال(ناتو) همه فرصتها را برای راهکار سیاسی نابود کرده اند .

اما اگرچه هدف این اقدام تروریستی و ذهنیت امنیتی غربیها و فعالیتهای تبلیغاتی شدید شبکه های فتنه گر تلویزیونی افزایش روحیه تروریستها است اما ارتش سوریه که در راه وطن شهید داده است پیروزی را محقق خواهد کرد و کسانی که طرح خاورمیانه جدید را در لبنان و عراق شکست داده اند بار دیگر در سوریه نیز آن را شکست خواهند داد.

۱۳۹۱/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...