نسخه چاپی

خاطره بازی با سریال «شب دهم» در سیما

مجموعه مستند «تعزیه عشق» با نگاهی به مفهوم عشق، عشق به تعزیه و امام حسین(ع) در سریال «شب دهم» از شبكه مستند پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، قسمت نخست این مستند ساعت 23 شنبه دوم آبان روی آنتن می‌رود و قسمت های بعدی آن تا سه شنبه پنجم آبان پخش می شود.

«تعزیه عشق» در پنج قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده است و در آن با حضور در مکان‌های مختلف این مجموعه به صحبت با عوامل و همچنین بازیگران پرداخته شده است.

حسن فتحی به عنوان نویسنده و کارگردان، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، جلال معیریان طراح چهره‌پردازی، فردین خلعتبری و علیرضا قربانی آهنگساز و خواننده اثر، خسرو کیوانمهر صدابردار و علاء‌الدین قاسمی تعزیه‌گردان این سریال در مستند «تعزیه عشق» درباره «شب دهم» صحبت می‌کنند.

گروه بازیگران این مجموعه از جمله حسین یاری، پرویز پورحسینی، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، اکرم محمدی، شکرخدا گودرزی و پرویز فلاحی‌پور در این برنامه دیدگاه‌های خود را درباره دشواری‌های ساخت آثار تاریخی و مذهبی ارائه می‌کنند.

مستند «تعزیه عشق» را روناک جعفری کارگردانی کرده و ناهید دل‌آگاه نیز تهیه‌کننده آن است.

شبکه مستند در کنار این برنامه ها، انیمیشن یک دقیقه ای به نام «روزشمار حادثه کربلا» را نیز هر روز روی آنتن می فرستد. این اثر روزشماری از روز اول تا روز دهم محرم است و هر بار وقایع مختص به یکی از روزهای کربلا را بازگو می کند.«روزشمار حادثه کربلا» هر روز سه بار از شبکه مستند سیما پخش می شود.

۱۳۹۴/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...