نسخه چاپی

ضرورت حضور مردم پای صندوق های رای

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی



توانمندی یکی از شاخصه های کاندیداهای انتخاباتی باید باشد، بسیاری از آقایان خوب هستند اما توانمند نیستند. توان، جرات، احسان و اکرام و تا آخر آماده به کار بودن از ملزومات آن است. اجمالا در مجلس علاوه بر توانمندی های فردی قدرت اظهار داشته باشد.
هر کسی این ویژگی در او است باید حمایت شود، اگر مردم پای صندوق ها نیایند زیان می بریم. مردم باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. در حال حاضر عده ای مرموزانه که ادعاي حمایت از دولت نیز دارند به شکلی کار می کنند که مراکز حساس به جز تهران و استانهای مهم که رای زیادی وجود دارد، در شهرهای کوچک کار کرده و نماینده این جریان وارد مجلس شود.
از مردم می خواهیم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و از صندوق ها دوری نکنند، نماینده ای که مردم انتخاب می کنند باید دارای شاخصه توانمندی، جرات داشته باشد.
متاسفانه برخی بد اخلاقی های سیاسی وجود دارد و نمی توان کاری کرد، نباید به کسانی که دیگران را می کوبند رای داد. هر کس در انتخابات باید خودش را معرفی کند و از تخریب دیگران پرهیز نماید.
از سوی دیگر مقام معظم رهبری درباره این دو حالت اگر با هم بود مشکلی ایجاد می کرد اینکه بعضی ها گفته اند شعب ابی طالب، شعب ابی طالب نهایت سختی است ، در جنگ بدر و خیبر زمینه برای پیروزی قوی وجود داشت. اگر دولت بتواند در کشور به شکلی مدیریت کند می توانیم منافع بسیاری را از کشورهای دیگر به دست آوریم.
ما در زمینه حرکت به پیش هستیم و آنهایی که شعب ابی طالب را مطرح کردند میخواستند بگویند جلوی رشد ایران گرفته شده است.
می توانیم با فعالیت و ارتباط ، رفت و آمد با دیگر کشور ها را به شکلی انجام دهیم که در آینده منافع خوبی نصیب ما شود.

۱۳۹۰/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...