نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی ابراز غرب برای سلطه بر منطقه است

سید حسن نصرالله دبیر كل حزب الله لبنان گفت رژیم صهیونیستی ابراز واقعی آمریكا برای سلطه بر منطقه است و ملت فلسطین و سایر ملت های منطقه و در رأس آن ملت لبنان از اشغالگری و كشتار این رژیم رنج می برند.

fه گزارش نما ، مهر به نقل از المنار نوشت: سید حسن نصرالله شب دهم محرم الحرام با حضور در مجتمع سید الشهداء (ع) در سخنرانی خود در جمع هزاران نفر از عزاداران حسینی (ع) عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ابزار اجرایی طرح سلطه غرب بر منطقه به شمار می رود و به همین خاطر از این رژیم حمایت به عمل می آورند.

وی با بیان اینکه آمریکا از سرکش ترین دیکتاتورها در منطقه و بدترین رژیم های فاسد و متجاوز به حقوق بشر در منطقه حمایت می کند، افزود: هر وقت یک آمریکایی از دموکراسی، انتخابات و حقوق بشر سخن بگوید همه اظهارات او در این مورد کذب محض است.

نصرالله با اشاره به اینکه این انجمن های حقوق بشر نیستند که در آمریکا حکومت می کنند، عنوان کرد: بلکه مالکان شرکت های بزرگ نفتی و تسلیحاتی هستند که می خواهند نفت، و گاز و تمام درآمدهای منطقه در چنگ آنها باشد و هر کس در برابر آنها تسلیم نشود باید خود را آماده جنگ نظامی، سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی یا تحریم و اعمال مجازات بکند و این بهای اراده آزاد در جهان است.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: هدف آمریکا سلطه بر منطقه در همه عرصه هاست و اینکه همه دولت ها، ملت ها و گروه ها و نخبه های سیاسی تابع اراده و سلطه این کشور باشند.

نصرالله با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: ما با دل های خود به مکتب امام حسین علیه السلام گوش فرا می دهیم و نه گوش هایمان و از این مکتب درس وفاداری، عزت، ثبات، فداکاری، اخلاص در راه حق و مخالفت با باطل را فرا می گیریم.

وی ادامه داد: حسین (ع) به ما آموخت که بگوییم مرگ را چیزی جز سعادت نمی بینم و زندگی با ظالمان را چیزی جز ملالت می بینم، ما در چنین شبی، نبرد و تاریخ امام حسین را یادآوری می کنیم و با توجه به آن موضعگری می کنیم. آیا این همان چیزی نبود که به امام حسین (ع) گفتند، یا باید بیعت با یزید را با تمام سرکشی، فساد و ظلم بپذیری و اینکه تو را به قتل می رسانیم، سرت از تن جدا می کنیم و اموالت را غارت می کنیم؟ این چیزی بود که رخ داد.

نصرالله تصریح کرد: امروز به ما می گویند یا برده و بنده آمریکا باشید یا اینکه شما را تحریم می کنیم و تروریست ها و افراد انتحاری برایتان می فرستیم.

۱۳۹۴/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...