نسخه چاپی

روحانی صبح عاشورا كجا بود؟

رئیس جمهور همزمان با عاشورای حسینی از بیمارستان شهید فیاض‌بخش بازدید و در جمع مردم محله خلیج فارس تهران به عزاداری پرداخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس جمهور همزمان با عاشورای حسینی از بیمارستان شهید فیاض‌بخش بازدید و در جمع مردم محله خلیج فارس تهران به عزاداری پرداخت.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران امروز (شنبه) و همزمان با عاشورای حسینی، سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش سازمان تامین اجتماعی حاضر شد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مرکز درمانی قرار گرفت.

رئیس جمهوری هنگام بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با بیماران بستری به گفت‌وگو صمیمی پرداخت و ضمن دلجویی و اهدای شال سیاه رنگ به مناسبت عاشورای حسینی در خصوص روند درمانی آنان سوالاتی کرد.

روحانی همچنین با توقف در ایستگاه پرستاری یکی از بخش‌های این مرکز درمانی، کار پرستاران و پزشکان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ضمن آرزوی توفیق برکت و سلامتی برای این قشر زحمت‌کش جامعه خطاب به آنان گفت: شما واسطه شفایی هستید که خداوند به بیماران می‌دهد و در همه ایام سال و روز عزای حسینی نیز به بیماران خدمت رسانی می‌کنید.

وی پس از بازدید از این مرکز درمانی به خیل عظیم عزاداران حسینی محله خلیج فارس در منطقه 18 تهران پیوست و همراه با آنان برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش عزاداری کرد.

روحانی را در این بازدید وزیران بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس دفتر رییس جمهوری همراهی می‌کردند.

همچنین نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام روحانی در این بیمارستان اقامه شد.

۱۳۹۴/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...