نسخه چاپی

مخالفت‌باحضورملی‌پوشان‌‌كشتی‌درجام‌باشگاه‌های‌جهان

فدراسیون كشتی بار دیگر با حضور ملی‌پوشان در جام باشگاه‌های جهان مخالفت كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، با توجه به اینکه دومین دوره جام باشگاه‌های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی قرار است آذرماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار شود برخی از تیم‌های داخلی این درخواست را از فدراسیون کشتی مطرح کردند که اجازه حضور کشتی‌گیران ملی‌پوش را در این رقابت‌ها به آنها بدهد، اما بار دیگر فدراسیون با این موضوع مخالفت کرد.

چندی پیش فدراسیون کشتی با انتشار اسامی 8 آزادکار و 3 فرنگی‌کار آنها را از حضور در لیگ برتر کشتی منع کرده بود، اما باشگاه‌های داخلی این درخواست را مطرح کردند که اجازه حضور این کشتی‌گیران حداقل در لیگ جهانی داده شود.

حسن رحیمی، سیداحمد محمدی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان، کمیل قاسمی و پرویز هادی در کشتی آزاد نفراتی هستند که مجاز به شرکت در مسابقات لیگ داخلی و خارجی نیستند. حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی هم در کشتی فرنگی مشمول این قانون هستند هر چند که محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرده است مخالفتی با حضور آنها در لیگ جهانی در صورت تمایل ندارد.

علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره گفت: تا این لحظه درخواستی از سوی باشگاه‌ها برای این موضوع مطرح نشده است پس همان موارد قبلی بر قوت خود باقی است.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه‌های کشورمان عنوان کرده‌اند در صورت عدم حضور این نفرات ممکن است نتایج درخور توجهی با وجود میزبانی ایران و هزینه برای برگزاری این مسابقات کسب نشود گفت: این موضوع بستگی به نظر فدراسیون کشتی دارد و شاید تا مدت باقیمانده این موضوع بررسی شود، اما تا این لحظه درخواستی نداشته‌ایم و مانند موارد اعلام شده عمل خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۸/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...