نسخه چاپی

جزئیات حادثه تیراندازی محرم در بهبهان

همزمان با برگزاری مراسم عاشورای حسینی در شهرستان بهبهان، دو موتورسوار كه اسلحه غیرمجاز با خود حمل می‌كردند به‌ سمت عزاداران تیراندازی و 6 نفر را مجروح كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، همزمان با برگزاری مراسم عاشورای حسینی در شهرستان بهبهان، دو موتورسوار که اسلحه غیرمجاز با خود حمل می‌کردند به‌سمت عزاداران تیراندازی کردند، این حادثه در صحن امامزاده حیدر به‌وقوع پیوست و طی آن شش نفر مجروح شدند.

*همزمان با ورود دسته‌های عزاداری، تیراندازی آغاز شد/ مجروحان در حال مداوا

اما اصل ماجرا؛ به گفته شاهدان عینی همزمان با ورود دسته‌های عزاداری به صحن امامزاده حیدر(ع) دو گروه از اوباش که قبلا سابقه نزاع با یکدیگر داشتند به شدت درگیر شده که در این بین یکی از عوامل درگیری با استفاده از اسلحه شکاری به سوی طرف‌های درگیر شلیک کرده و شش نفر را مجروح می‌کند.

به گفته منابع آگاه، در این تیراندازی دو نفر از ناحیه صورت زخمی شدند.

وی گفت: این حادثه در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز عاشورا بین دو طایفه کردستان و ویسی رخ داده است.

این منبع آگاه همچنین از دستگیری 6 نفر خبر داد و افزود: پنج نفر از کسانی که در این جریان زخمی شده‌اند، در بیمارستان شهیدزاده بهبهان در حال مداوا هستند.

*اختلافات قومی این حادثه را رقم زده است

در همین ارتباط، فرماندار بهبهان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تیراندازی شب گذشته که به دلیل اختلافات قبلی اتفاق افتاد، حدود 5 تا 6 نفر با تفنگ ساچمه زخمی شده که به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

حسین ملک‌خدایی با بیان اینکه حادثه تیراندازی روز عاشورا به دلیل اختلافات قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند، گفت: این حادثه در شهر بهبهان روبه‌روی امامزاده حیدر به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: این حادثه حمله به هیئت عزاداری یا عزاداران حسینی نبوده است، بلکه چند نفر به دلیل اختلافات قومی با یکدیگر درگیر شده که عوامل این تیراندازی به سرعت دستگیر شدند.

*اخلالگران دستگیر شده‌اند

گفتنی است گشت عملیاتی بسیج با همکاری ماموران انتظامی توانستند همه اخلالگران نظم و برهم زنندگان امنیت عزاداری را دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دهند.

این در حالیست که نیروی انتظامی در گفتگو با یک خبرگزاری این ماجرا را از اساس تکذیب کرده است.

اسامی مجروحان حادثه متعاقبا مخابره می‌شود.

۱۳۹۴/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...