نسخه چاپی

عبدی: به برانكو اولتیماتوم ندادیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه هیات مدیره در ماه‌های اخیر از خود سعه صدر نشان داده، گفت: حاشیه‌سازی علیه باشگاه پرسپولیس تبعاتی را برای حاشیه سازان در پی خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین عبدی پس از نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک سری تصمیماتی قرار بود گرفته شود اما با غیبت جعفر کاشانی، آنها را به زمانی موکول کردیم زیرا او به عنوان رئیس هیات مدیره باید در جلسات حضور یافته در خصوص این تصمیمات اظهارنظر کند.

وی اضافه کرد: بحث‌های دیگری هم که در این جلسه مطرح شد، به مسائل حقوقی باز می‌گشت که مربوط به زمان‌های گذشته بود. متاسفانه این مسائل در زمان خودش پیگیری نشده بود که در حال حاضر باشگاه در حال پیگیری آنها است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قرار است مدیرعامل در جلسات بعدی مشخص شود؟، خاطرنشان کرد: از زمانی که ما به عنوان هیات مدیره پرسپولیس فعالیت می‌کنیم، سعی کردیم تصمیمات فوری نگیریم و اگر هم زمان از دست می‌رود حداقل بهترین تصمیم را بگیریم که برای باشگاه ماندگار باشد.

وی در ادامه افزود: در مورد بحث اسپانسر باشگاه حدود ۱۰ نفر در طول شبانه روز بیش از ۱۰ ساعت به مدت ۴ هفته فعالیت می‌کردند تا ما بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. در مورد مدیر عاملی هم باید به یک دیدگاهی برسیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم و با آن دیدگاه باشگاه به درستی پیش رود.

عبدی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت‌های کاشانی به علت اختلاف نظر با فرد خاصی است؟، تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر بحث‌هایی در جلسات شده که جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره باید در آن تصمیم‌گیری‌ها نظر بدهد اما یکشنبه‌ها بعضی اوقات تداخل کاری پیش می‌آید و ایشان نمی‌توانند در جلسه حضور پیدا کنند. بحث مشکل با فرد خاصی مطرح نیست.

وی در رابطه با اینکه آیا هیات مدیره و یا مدیران باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکویچ اولتیماتوم داده‌اند یا خیر؟، اظهار کرد: فعلا جای این طور حرف‌ها نیست. متاسفانه پیش از بازی‌هایی مانند دربی پایتخت این بحث‌های حاشیه‌ای مطرح می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه همه از باشگاه و برانکو حمایت می‌کنند، ادامه داد: مساله‌ای که به نفع باشگاه و طرفداران آن است که آسوده خاطر به کارشان ادامه دهند. سیاست باشگاه فعلا حمایت از تمام ارکان است زیرا منافع باشگاه به هواداران بستگی دارد و ما تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها بکار می گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بحث اولتیماتوم به برانکو اصلا نیست زیرا علی اکبر طاهری به عنوان مدیر باشگاه کارها را ریز و با جزئیات پیش می‌برد و بر اجرای اساسنامه طبق قوانین تاکید دارد.

عبدی ادامه داد: ما سعی کردیم تا اگر تعهدی برای باشگاه ایجاد می‌کنیم، به آن عمل کنیم و مانند زمان گذشته، تعهداتی برای مدیران بعدی باشگاه نگذاریم. امیدوارم بتوانیم تصیمات منطقی و قانونی بگیریم زیرا هزینه‌های باشگاه است که به خاطر برخی تصمیمات به باد می‌رود. ما سعی کردیم تا تعهدات مالی را کم کنیم و حتی تعهدی نبندیم که طبق بودجه باشگاه نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برخی صحبت‌ها مطرح می شود که تبعاتی را برای ما در پی دارد و برخی در جایگاه‌های مختلف علیه باشگاه و تیم حاشیه‌سازی می کنند. ما تاالان سعه صدر داشته‌ایم و به خاطر جامعه فوتبال و پرهیز از حاشیه‌سازی، برخی صحبت‌ها را مطرح نکردیم اما از این به بعد برخی حاشیه‌ها و موج‌های تبلیغاتی تبعاتی را برای حاشیه سازان در پی خواهد داشت. امیدوارم بزودی به جایگاهی برسیم که از تلاطم خارج شویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان انتخاب مدیرعامل این باشگاه تصریح کرد: ما انتظار داریم برای نتیجه گیری تیم همبستگی و گفتار واحدی داشته باشیم و در چارچوب قوانین باشگاه پیش برویم اما بعضی‌ها تفسیرهایی انجام می‌دهند که شبهاتی را در پی دارد.

وی در رابطه با اینکه آیا قرارداد 400 میلیونی مصطفی قنبرپور ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده، یادآور شد: در مورد قراردادها هر چه بوده علی اکبر طاهری به عنوان کسی که در راس امور باشگاه قرار دارد، تصمیم می‌گیرد و اگر هم این مبلغ ۵۰ درصد کاهش یافته خود ایشان در جریان بوده و درموردش تصمیم گرفته است.

عبدی در پایان گفت: پرسپولیس باشگاه مردمی است و منافع مردم در آن دخیل است. ما به عنوان هیات مدیره حساسیت‌هایی روی تعهدات‌مان داریم که باید به آنها جامه عمل بپوشانیم و طاهری به عنوان فرد اول باشگاه امور را پیگیری می‌کند.

۱۳۹۴/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...