نسخه چاپی

ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود امروز (یكشنبه) موفق شدند برخی از مناطق اطراف خناصر در حومه حلب را از كنترل تروریست ها خارج كردند.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبری المیادین، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند کنترل دو منطقه واقع در اطراف خناصر در حومه حلب را به دست بگیرند و حملات خود را علیه تروریست ها برای باز کردن مسیر منطقه «اثریا»- «خناصر» افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش همچنین موفق شدند یک خودروی متعلق به تروریست ها را در اطراف کارخانه سیمان در منطقه «راموسه» در جنوب شهر حلب با موشک هدایت شونده هدف قرار دهند.

پایگاه خبری العهد با اعلام اینکه درگیری های خشونت باری در اطراف این کارخانه میان تروریست ها و نیروهای ارتش سوریه در جریان است، افزود: طی حمله موشکی ارتش سوریه به این منطقه، شماری از تروریست ها کشته شدند.

در همین حال سرکرده ارتش آزاد نیز در جنوب غربی سوریه کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری العهد یکی از مسوولان «گردان عمری» ارتش آزاد و شماری از افراد مسلح این ارتش در انفجار بمب در جنوب غربی سوریه کشته شد.

بر اساس این گزارش این بمب را ارتش سوریه در مسیر حرکت کاروان ارتش آزاد سوریه در منطقه شرقی درعا کارگذاشته بودند.

گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه که پنج سال قبل به دست کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر و عربستان با هدف براندازی حکومت سوریه شکل گرفت و تسلیح شد، سرمنشاء تشکیل چندین گروه تروریستی مانند احرار الشام تحت حمایت ریاض و تقویت دیگر گروه های تروریستی بویژه داعش و جبهه النصره بوده است.

منبع: ایرنا

۱۳۹۴/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...