نسخه چاپی

راهكار جدید برای استفاده از كارت سوخت

سخنگوی شركت ملی پخش سامانه كارت سوخت (بنزین) باقی خواهد ماند ولی باید تدبیری اندیشید تا با ارائه كاركردهای دیگر انگیزه بیشتری برای استفاده از آن ایجاد شود.

به گزارش نما به نقل از اقتصادایران، "داوود عربعلی" سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص عرضه سوخت بر اساس پیمایش اظهار داشت: طرح پیمایش از مهر ماه امسال آغاز شد به طوری که وسایل سنگین بر اساس بارنامه دو یا سه پیمانه سوخت‌گیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد.

عربعلی تأکید کرد: سهمیه کارت سوخت بر اساس پیمایش پر می‌شوند باید دارندگان وسایل نقلیه به این موضوع دقت نمایند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره آخرین وضعیت پیشنهادهای حفظ کارت سوخت گفت: هم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و هم وزارت نفت پیشنهاداتی در این مورد ارائه کرده‌اند که ارائه پاداش به استفاده‌کنندگان از کارت سوخت شخصی، یکی از این پیشنهادات است، اما هیچ‌یک از این پیشنهادات نهایی نشده است.

عربعلی افزود: از یک میلیارد 200 میلیون لیتر سوخت 700 تومانی حدود 530 میلیون لیتر در کارت سوخت باقی‌مانده است.

در حال حاضر حدود یک ماه تا پایان مهلت مردم برای استفاده از سهمیه های باقی مانده بنزین 700 تومانی باقی مانده است و انتظار می رود با اتمام مهلت مذکور، سامانه کارت هوشمند سوخت در معرض تهدید جدی قرار بگیرد.

در خصوص کارت سوخت افزود: کارت سوخت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد چرا که در این زمینه وزیر نفت پیشنهادهایی مبنی بر ابقای این کارت ارائه دادند که یکی از این گزینه‌ها تشویق کردن مردم به سوخت‌گیری با کارت سوخت است.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...