نسخه چاپی

توافق‌نكنیم،بازی‌های هفته‌بعد پخش نمی‌شود

سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گفت: اگر توافقات با صداوسیما انجام نشود بازی‌های هفته آینده لیگ برتر پخش نخواهد شد.

غلامرضا بهروان در حاشيه ديدار نفت تهران و راه آهن در مورد پخش مسابقات هفته اول ليگ برتر از تلويزيون گفت: طبق صحبت‌هايي که وزارت ورزش و مسئولان صدا و سيما انجام دادند قرار شد اين هفته بازي‌ها پخش شود اما اگر توافقات انجام نشود اجازه نمي‌دهيم بازي‌ها از هفته آينده پخش شود.

وي تاکيد کرد: شرط خاصي نداشتيم، مي‌خواستيم حسن نيت خودمان را نشان دهيم اما به دنبال حقوق حقه فوتبال نيز هستيم. حاضر به انجام تعامل هستيم اما يک سري مطالبات هم داريم. در همه دنيا تيم‌ها بسياري از مشکلات خود را با حق پخش تلويزيوني پوشش مي‌دهند

بهروان در مورد جلسه کنفدراسيون فوتبال آسيا اظهار داشت: اتفاقات مهمي افتاده و يک سري مسائل را AFCو يک سري مسائل را ما مطرح کرديم. تغييراتي در امتياز دهي به وجود آمده است. امتياز ورزشگاه‌ها بالا رفته و 100 امتياز شده است. قبلا امتياز ورزشگاه‌ها حدود 50 بود اما اکنون تغيير کرده است که با اين وضعيت ما ضرر مي‌کنيم.

سرپرست سازمان ليگ اضافه کرد: سقف امتياز هزار است و ما تلاش مي‌کنيم امتياز مورد نظر را کسب کنيم. کف امتياز 600 است و تيمي که امتيازش کمتر از 600 باشد نمي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کند. اماراتي‌ها پيشنهاد دادند امتياز ورزشگاه‌ها بالا برود و ما هم به دنبال اين هستيم که امتياز فني تيم‌ها بيشتر شود و طبيعي است اين موضوع به نفع ماست.

۱۳۹۱/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...